Poslední recenze (40)
Talisman (2012)
Nápad byl pěkný. První půlka se mi dokonce i líbila, ale to ztvárnění mariňáka po návratu z těžké mise v podobě krásného vymakaného, vyrovnaného, galantního, romantického Zacka Efrona... ne to prostě NE !!! Vážení v realitě by ta slečna byla ještě ráda za toho pana policistu. No a pak ten "nádherný" konec, zloduch zemřel, láska zvítězila, no to nééé. Nebýt Blythe Danner, tak jdu o hvězdičku níže.
Hostitel (2013)
Původně jsem chtěl dát za 3, ale když to porovnám s Twilightem, tak je to prostě o třídu výše. Krom toho i ten milostný trojúhelník (čtyřúhelník) je tu více zajímavější. Pěkná relaxační hudba a scény s hostitele byly ... prostě nádherné. Nemyslím si, že by Andrew Nicool odvedl vyloženě špatnou práci. Nevím možná už jsem cíťka, ale na mě ten film zapůsobil :-) 7/10
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Pár pěkných scén, ale jinak docela nuda bez atmosféry. Chtělo by to Ryana Goslinga a tvůrce Drive !