Recenze (27)
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
Production values tam jsou. Celý je to ale tak strašně odvozená hra na jistotu. A že by ty postavy nějak extra dýchaly životem, to se taky úplně říct nedá.
Ve stínu (2012)
*** za výpravu. Za nic jinýho si je nezaslouží.
Burke and Hare (2010)
Velice příjemné 3 hvězdy.
Fotři jsou lotři (2010)
Zoufale nezábavné.
Jumper (2008)
Dvě hvězdičky za Jamie Bella.
9. rota (2005)
I když trochu klišé a patosu tam bylo
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Asi spíš 3 a půl
Pád do tmy (2005)
možná 3 a půl
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Výbornej styl vyprávění, skvělý herci... Nemam si na co stěžovat :) a rozhodně doporučuju.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Furt chtěj rovnoprávnost, tak sem jí zrovnoprávnil... :)