Recenze (1 192)
Neprebudený (1965) (TV film)
Mne tí slovenskí dedinčania prišli ešte viac drbnuty ako Ondraš ... 😆 Labuda ako po redukčnej diéte. 65%
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Karbonyzujte koxohydraty, termujte Nukleáry, akcelerujte Moderátory....OHREJTE MI PAREK... 😅🙈... SKRÁTKA nástrahy VTR. 90%
Bolkoviny (1997) (pořad)
53% to mne poser kamo... Za mne 80%... Kedy že natočil poslední dil? Vi to nekdo? ...
Slunce v síti (1962)
Pre nePametnikov Socializmu asi ťažko stráviteľný film. ☀️ v sieti je azda najlepší slovenský film 60tych rokov. Za mňa 90%
Nylonový mesiac (1965)
Lasica Satinský v epizodnej, no dosť kľúčovej scéne, potiahli mesiac aj nylon na 80%... Na zdravie! 🤫🇸🇰
Katapult (1983)
nezachranil to ani BARTOSKA a JIRASKOVA..... 35%
Terapie - Série 2 (2013) (série)
Psychológia pro populis. Populárne o populárnej psychoterapii. V prvej sérii boli tie časti s Ditou (Kamilou M.) aspoň trochu podobné štandardným postupom KBT... Uveriteľné... Druhá séria už dosť pokrivkáva za realitou. 60%
Odcházení (2011)
Čecháckovstvo vyzlečené do naha 🤔. Asi preto toto príšerne nízke hodnotenie. Dávam 5* a chápem že je to na 80% lebo 80% general population of ČR to nieje schopné pochopiť a už vôbec nie STRÁVIŤ. 😓😔☠️🇨🇿 Dekuji pane Havle. Absurdita dotiahnutá do DOKONALOSTI. Film (divadlo?) s toľkými nomináciami na Českého Leva má Dvaa50 procent. Vole... Za tým môže byť jedine závisť a komplexy postKOMUNISTOV. Na Zdravie! 🥃🍷🍺
Případy 1. oddělení - Loterie (2022) (epizoda)
Takže tvorci idú podľa skutočných udalostí... To len v Slovensko Českých policajných reáliách sa na post riaditeľov/teliek elitných policajtov môžu dostať takíto neschopaci 🙄🧐🤔. Záverečná scéna uzavrela 90-siatky. Bravó!!! 90 percent za túto epizódu.
Světlonoc (2022)
imdb.com 64% a doma v CSR iba 57% hmm... four stars na truc Cechom!!! inak medzi 3-4 ****70%