Oblíbené seriály (10)
Saturnin (1994)
Film bol bezostysne rozstrihany, vdaka panu Bohu som objavil aj serial. Bravo.
Nemocnice na kraji města (1977)
Napisat nieco tak vtipne, dramaticke, dokonca aj z medicinskeho odborneho hladiska relevantne a to za casov ked prituhovalo. Klobuk dolu a vecnu slavu v Nebi pan Dietl ale uz aj pani Kopecky a Chudik, Vinklar atd.... Zaujalo ma to uz na zakladnej skole, aj na strednej (v reprize), dokonca to prezilo aj pad Komunizmu a verte neverte navlas podobne situacie som zazil aj v 90- rokoch v stale este Socialistickom zdravotnictve. DIETL bol skratka genius. Obrovska skoda ze sa upracoval k smrti, lebo Nemocnice po 20 letech vo mne vyvolava iba NAUSEU a DEIECTIO... Teda po slovensky na grc... na vracanie...
Hospoda (1996)
Paity * Hvězdu dávám za velmi netradiční a minimalistické prostředí, kterému v podstatě stačili dvoje kulisy v jednom studiu. Dodnes nechápu, proč ... bla bla blah.... *Nerouhejte se Doktore. V HOSPODE je lip nez na svete.* JUDr ZATLOUKAL povida MUDr Praskovi v prvni casti ZAVET ..............................................................................................PAITY to asi nepochopil, Paity zrejme neni Dr. Nevadi.... Kachna mu neco udela. 😁🤫🇨🇿.... Seriál ktery zraje jako moravské víno 🍷, trebaze je o PIVU. 🍺
Hercule Poirot (1989)
David Suchet ja asi najlepsi Poirot v historii, aj ked Peter Ustinov v Orient Exprese... hmm..... Slovensky dabing vyhral tentokrat na celej ciare nad ceskym.... takmer aj nad ORIGINAL-om... :-D 90% seriel ktory nestarne.
Frasier (1993)
Prve styri serie plny pocet, potom to uz to trocha zacalo vykradat SAMO SEBA, ale i tak 90%....
Případy 1. oddělení (2014)
Prva aj druha seria si udrzali vysoky nadstandard, mozno aj preto ze ZIVOT pise najlepsie scenare... mozno koli skvelemu Bolkovi a Vladykovi, mozno koli Janzurkinej dcere, alebo skvelej rezii.... Z kazdeho rozka troska... Tazko sa to bude prekonavat v buducnosti.
Okresní přebor (2010)
Zelena je trava, fotbal to je hra. Jezdiiiimeee.... Kto nehraj futbal aspon za Hornu Dolnu alebo za Slovan Bratislava nie je chlap... Kvalitnych filmov/serialov o futbale je ako SAFRANu...Prusinovsky Kolecko v najlepsej forme... Lepšie než Ctvrta Hviezda, oveľa lepší než Most. ,WAW !!! LeGENd👋....95%
Devadesátky (2022)
Koruna (2016)
České století (2013)
Pouze NAZEV nesedi : CESKO-Slovenske stoleti pani AUTORI.... J-i-n-a-k.... Smekam klobou pred scenarem herci i ZNELKOU.... Nejlepsi Dily u mne MUSIME SE DOHODNOUT a POSLEDNI HURA 90%.