Recenze (1 192)
Metoda Markovič: Hojer - Cesta ke světlu (2024) (epizoda)
Na zaciatku serialu by som Ladicka obesil uz po druhej casti, na konci som dal za pravdu MARKOVICovi... Uz teraz sa neviem dockat dalsich casti , najma STRAKU. Asi od tretej , stvrtej casti ma serial uplne pohltil, asi aj preto ze som 80tky naozaj prezil. Bude velmi velmi tazke udrzat LATKU takto vysoko... Snad sa to podari... zatial !95%!
Iveta (2021) (seriál)
To fakt je KOLECKO a HREBEJK? .... 35% Ze vraj nasledovanejsi serial TV JOJ... to mne poser kamo... ked to porovnam s MOST!... UUUFFFF...
Vyžilý Boudník (1991)
Ani z voza ani na voz... uz nie perestrojka, ale este nie kapitalizmus, divne 90-tky.. 30%
Alois Nebel (2011)
Shlednuto po covidu.... libilo.... 75% .... originalny animacni postup....
Metoda Markovič: Hojer - Chyba systému (2024) (epizoda)
Na Slovensku bol bordel uz za Ceskoslovenska , teraz sa to este zhorsilo odkedy sa Cesi trhli... Ten slovensky vysetrovatel bol este vacsi magor ako LADA... 😂 To sa clovek potom ani nedivi, ze organizovany zlocin je v sucastnosti na najvyssich miestach v SLOVAKISTANe, ako za Meciara... Avsak spat k serialu: od 3. Casti je to jazda 95%
Na západní frontě klid (2022)
NA VYCHODNI FRONTE KLID..... zatim... :-( Po dlhej dobe zasa umieraju decka (tentokrat "vdaka" Putinovi) na vychod od RAKUSKO-UHORSKA... 70% Kniha sa mi pacila viac.... OSCAR za vyborne nacasovanie PREMIERY!
Koupili jsme ZOO (2011)
very nice moovie.... 85%
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Slusne obsazeni, scenar, minutaz, nenadchne ani neurazi ... 70%
Ally McBealová (1997) (seriál)
Ally bola v 90-tkach (pre mna) ZJAVENIE ..... avsak uz to vyprchalo... 50% :-(
Doktor z vejminku - Nemovitost (1983) (epizoda)
Homo homini lupus. Ale najvacsi vlci su v rodine.... :-D ELISKA chce vyjebabrat s mladymi... Avsak Kostrhun zasahne a Werner ostrouha... Urcite najlepsia cast inak priemerneho DietloSerialu... 75%