Recenze (330)
Ohnivé ulice (1984)
Dokonalá klasika minulého století. Skvěle vybrané prostředí temných a nebezpečných nočních ulic, kde pevně a nemilosrdně vládnou gangy ... skvělá hudba a skvělé obsazení nám již velmi dobře známými herci.
Sestry (1987)
Film propojený NEzapomenutelnou hudbou ... která vytváří dokonalou atmosféru ... na kterou jen stěží zapomenete.
Slepá ulička (1969)
Zajímavě lákající snímek, ale film se vlastně rozjíždí v okamžiku ... kdy už takříkajíc končí.
Organizm (2008) (TV film)
Od tohoto snímku jsem očekával mnohem více. Po shlédnutí ukázky jsem byl nadšen a plný očekávání, ale když přišla řada na samotný film, tak se veškeré nadšení a očekávání rázem vytratilo. Ano - pár dobrých momentů se tu jistě najde, ale mohlo by to být určitě propracovanější a tím pádem dokonalejší a koukatelnější.
Hlídač (2009)
No ... konečně opět jeden z lepších filmíků (současné doby) - Stevena Seagala ... lámání kostí mu tu jde opravdu dokonale. Je to prostě pořád BOREC !!!
Kočičí lidé (1982)
Perfektní hudba.
Zmije útočí (2008) (TV film)
Na televizní snímek to je vcelku dobré ... najde se zde pár slušných záběrů agresivních zmijí v akci ...
Project: Metalbeast (1995)
Na starší filmík to není až zase tak špatné, ikdyž jsem očekával víc. Klasická vyvražďovačka z prostředí tajných vládních laboratoří ... kde je dokonalým zabijákem výtvor pomatených vědců ... takové filmíky prostě zbožňuji !!!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
No proč NE ... pro mne vcelku mnohem lepší než celá série X-Mena.
Dva k sežrání (2006) (TV film)
Na Německý film vcelku pěkná podívaná, kterou ve většině německých filmů budete hledat jen těžko. Nechybí napětí, humor, romantika ... což vytváří dokonalé dobrodružství.