Recenze (257)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Ďaľšia bezhlavá strielačka typu Salt, Shoot Em Up atď...Ale ako oddychovka po opici môže byť ;)
Londýnský gangster (2010)
Nemastné, neslané a okopírované. Myslím, že Renton to vo svojom komentári jasne vystihol, ale ako oddychovka môže byť.
Life Cycles (2010)
Absolútne geniálny dokument. Úžasné zábery bikerov, krásna príroda, sem tam nejaká tá inteligentná poznámka + HD kvalita a neni o čom. Maximálne som sa dokázal vžiť do "kože" bikerových maníkov a tú neskutočnú jazdu som si s nimi vychutnával až do konca.
Tenká červená linie (1998)
Neskutočná nuda. Zdĺhavé zábery, tak povediac o ničom. Emocionálne o 100% slabšie ako Rayen a tá prepálená, nudná stopáž...Spielberg porazil Malicka na celej červenej čiare :)
Svadba princa Williama (2011) (pořad)
Z0oMb3E to vystihol. Nemám k tomu viacej, čo dodať. :D
Včelí zabijáci (2002) (TV film)
Jednoducho klasika. Človek si vstane o 10hod, ide sa najesť do kuchyne, zapne mega kino makíza a čuduj sa svete beží tam sračka ako mraky. A takto je to skoro každý deň, hnus.
Útěk ze Sibiře (2010)
Čakal som od tohoto filmu oveľa viac, nie dve hodiny rozťahaného a v celku nudného deja. Chýbalo mi hlavne hlbšie rozvinutie jednotlivých postáv a celkovo film nemal takú gradáciu ako by sa čakalo. Celkový výsledok je sklamanie, všetko podstatné je zachytené v traileri. ...Škoda...
Černá labuť (2010)
Po dlhej dobe nejaký film, ktorý sa vymyká priemeru a diváka svojím spôsobom úplne odrovná. Ale má jednu nevýhodu a tou je, že mal byť natočený pred Requiem for a Dream. Ako to v komentároch niekto písal, že Aronofsky sa opakuje a ono už to tak nebaví je pravda. Film by bol za pekné 4*, keby nebolo neskutočného výkonu Natally. Ak je každé baletné predstavenie takto dobré, tak už ma nehľadajte v krčme, ale v divadle. Natally bola si geniálna, wau!
Ať vejde ten pravý (2010)
Niečo medzi DISTURBIOU a SIROTOU, ale oproti spomínaným filmom o triedu nižšie.
Rychlý prachy (1998) (pořad)
Myslím, že http://www.rychlyprachy.cz by bolo lepšie...Marti, chceš smetánku ? :D