Recenze (8)
Šestý smysl (1999)
Zdá se to jako normální film, ale konec to vše změní! Skvělý film se skvělým koncem/skvělou pointou.
Ouija: Zrození zla (2016)
O dost lepší než 1. díl. Skvělá dětská role - Lulu to hrála velice dobře. Skvělý film!
Time To Eat (2016)
Nic moc od toho nečekejte..
Comeback - Heavy Christmas (2008) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů ! :)
Mind Field (2017) (seriál)
Skvělý seriál o psychologii! Shlédnuty všechny díly a fakt pecka!
Amputace (2012)
Celý film se točí kolem tak trochu šílené puberťačky. Její surrealistické sny ( které sou velice dobře ztvárněny), její myšlení, její otázky ukazují že s ní nění něco v pořádku, ale jde si za svými cíly, které si plní a já jsem jí to přál. Chování hlavní hrdinky a nemoc její sestry napovídají k závěru. Film je kvalitně natočený a jsou v něm dobré herecké výkony.
Pod zemí (2014)
Ze začátku celkém rychlé, ani nevíte co se děje, ale později se to lepší. Hlavní hrdinka je sympatická a je úžasné jak je pro to co dělá natchlá a nezastaví ji nic. Sebere skupinu přátel a místních dobrodruhů a vydají se do tajemných míst Pařížských katakomb, kde nachází stále podivnější a podivnější věci, ale stále jsou dál, ale je jasné, že to hlavní teprve příjde. Poslední třetina filmu - to bylo ono a vůbec jsem nevěděl co " As above, so below" bude znamenat a jak si to mám vysvětlit. Zajímavý a dobrý horor.
The Boy (2016)
Průměrný a příjemný horor, avšak s nečekaným koncem, který mě velice překvapil. Není to klasická duchařina a posednutá panenka, jak jsem si myslel.