Recenze (78)
Bazén (2001)
Typický teenagerovský horor ala Vřískot, no a zase v Německém podání. No a bylo to trochu lepší než Kluci to chtě... No ale zas tak dobré, aby si to zasloužilo více než jednu hvězdu to taky nebylo... prostě velký nůž, borec v masce, holky v bikinách a tradičně spousta krve...
Beethoven (1992)
Tak ségře sa to líbilo...
Bohové musí být šílení (1980)
Trochu zábavné, alebrž humor založený na méně civilizovaných lidech - dělat si legraci z křováků nesnáším...
Bowling for Columbine (2002)
Vždycky jsem si myslel, že ti lidé tam za mořem ti velcí AMERIČANÉ jsou hloupý, ale teď už to vím a ještě jsem se jim mohl i zasmát...
Braindead - Živí mrtví (1992)
Naprosto znicujici prehlidka krve, vnitrnosti a obcas i humoru. Dokonale nedokonale efekty a ktomu jeste i pribeh... Paradni parodie, ktera nema chybu...
Bubba Ho-tep (2002)
Nejrozporuplnější film jaký jsem viděl. Sledovat dva důchodce zápasit s egyptskou mumií někde v Texasu - divné a člověk by si řekl, že je to hrozná blbost... Na druhou stranu - vnitřní monology "Elvise" nebo dialogy s "Kennedym" donutí každého přemýšlet nad stářím, nad těma lidma atd. Chtěl jsem dát šalamounsky tři hvězdy, ale i teď po pár dnech ten film ve mně něco zanechal... Nejde o komedii (i když scéna na konci v parku...) ani horor, ale o velmi smutný příběh...dobře natočený...
Ďábelská lest (1996)
Čekal jsem něco mnohem lepšího. Ale namísto druhého Základního isnstinktu jsem viděl jen další díl To je vražda napsala...
Dech života (1987)
Tahle Bondovka je dost nudná... Jsou i mnohem lepší, hlavně "Connerovky"...
Demolition Man (1993)
Nejlepší sexuální scéna ve filmu, jakou kdy viděl!!! Navíc Stallone zabíjel a pletl...
Dokonalý svět (1993)
Přestože Eastwooda jakožto režiséra nemusím, tenhle film je opravdu výborný. Hlavně vsadit na herecký potenciál K. Costnera se autorům této skvělé podívané vyplatilo!!! Také dětský hrdina se se svou rolí vypořádal skvěle!!!