Poslední recenze (3)
After: Polibek (2019)
Dávám jednu hvězdu. Na film jsem se těšila jen z důvodu, že jsem četla knihy. Nečekám, že ve filmu bude vše co je v knize. Ale tady totálně změnili dějovou linii. Hlavní hrdina vůbec není dle popisu knihy - ALE vůbec! Chybí dějová linka se Zedem - mění prostředí apod. Takže si myslím, že ani nepočítali s tím, že další film natočí. Škoda, škoda...
Dej mi své jméno (2017)
Já mám strašně ráda - LGBT filmy - z jakékoli země. Už jsem toho viděla plno a docela jsem i chápala všelijaké hodnocení. Nic méně taky opravdu nechápu tak vysoký hodnocení. Celý film jede pomalu na jedné notě, žádné veliké změny.. Prostě tak nějak v jedné rovině. Film neurazí a ani nenadchne. Aspoň za mě.
Sanam Teri Kasam (2016)
Jeden z filmů, který si po zhlédnutí zapamatujete a vryjete do paměti. Za ty tři roky co vyšel jsem ho viděla mnohokrát a očividně mě nikdy nepřestane nudit. Záplatka není nijak originání nic méně provedení, kulturní vložky Bolywoodu a celkový dojem je neskutečný. Jeden z nejlepších co jsem z produkce Bolywoodu viděla.