Oblíbené filmy (6)
Princezna Mononoke (1997)
Zlaté oko (1995)
Tuhle bondovku jsem viděl už tolikrát, že mi na to nestačí prsty. Nic už mě ve filmu nepřekvapí, ale i tak se různým vtipům zasměju. Zlaté oko je rozhodně jeden z nejlepších filmů a o agentovi 007. Ve filmu je naprosto typický Bond, kterého nerozhodí, ani když se ocitne v domu plném nepřátel. Prostě ukradne tank, projede s ním skrz zeď a na konci scény si samozřejmě nezapomene urovnat sako.
Baron Prášil (1961)
Gravitace (2013)
Dle mého názoru je Gravitace ten nejlepší sci-fi film. Je totiž zasazen do zcela reálného prostředí, ve kterém se nelétá skrz černé díry atd. Navíc zde hrají zkušení herci a CGI není z dětských omalovánek. Filmu není možné téměř nic vytknout, tedy až na dva ústupky kvůli ději.