Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Osobně můj nejoblíbenější seriál. Viděl jsem některé díly i 10x, ale vždycky mě stejně pobaví a na 25 minut odtrhne od okolního světa. Přiznejte se kdo měl při posledním díle slzičky na krajíčku a přál si aby tahle éra neskončila ? Já mezi ně rozhodně patřil.
M*A*S*H (1972)
Komediální seriál z prostředí války v Koreji. Skvělé gagy, hlášky a nepřekonatelný Alan Alda. kdo neviděl neví o co přišel.
Dr. House (2004)
Hugh Laurie je prostě neuvěřitelný. Lepší herecké obsazení snad nemůže být. Tahle role je napsaná přímo pro jeho osobu. Fantazie. Jeden z mála seriálů, který mě baví pořád a pořád.
Simpsonovi (1989)
Nejlepší animovaný serál, který kdy vznikl. Výborné epizody, hlášky, animace ... Jedním slovem KULT.
Gilmorova děvčata (2000)
Neuvěřitelně ukecaný film. Respect patří všem hlavním protagonistům. Naučit se tolik dialogů je umění. Mít za matku Lorelai by nebylo na škodu =).
Akta X (1993)
FUJ ! Jo to byli časy když jsem se v mládí na Akta X koukal. Schovaný pod peřinou jsem hltal každý další díl a potom jsem v noci měl strach otevřit oči natož jít třeba na wc. Boužel seriál s dalšíma řadama přichází o svou kvalitu.