Recenze (246)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Škoda, že akce zásadně převyšovala příběh... tento díl byl pro mě zklamáním...
Bullet Train (2022)
Pomalý záčatek, ale poté akce střídala akci, nechyběl vtip a Brad Pitt opravdu zraje jako víno...ideální film-když chce člověk zapomenout na starosti
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
První polovina mi přišla zmatená, jakoby mi něco důležitého uteklo, ale druhá půlka se povedla-byla zde akce, napětí a líbilo se mi, že postavy nebyly černobílé:)
Elvis (2022)
Krásný filmový a hlavně hudební zážitek. Herecké obsazení bylo skvělé
Láska je slepá: Japonsko (2022) (pořad)
Milé, takové opravdové, i když to byla reality show. Moc se mi to líbilo.
Stud stranou (2022)
Ještě že to takhle ve skutečnosti není. Špatná detektivka, ale hvězdička za relaxační podívanou
Zlouni (2022)
Odpočinkové, ale hodně dětské:)
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Některé pasáže byly napínavé, ale bože to rozřešení plus smrt dcery hlavní hrdinky, to jako vážně...
Drž se blízko (2021) (seriál)
Souhlásím, že zde byla nelogická místa, ale seriál si udržoval napětí po celou dobu plus skvělé obsazení a prostě dobře dokázal zabavit
Ginny a Georgia (2021) (seriál)
Návykové, odpočinkové koukání