Recenze (121)
Batman (2022)
Cinematicky 2. Nejlepší Batman Detektivně - Nejlepší Batman Batmanovsky - Jeden z nejlepších BATMANŮ
Space Jam: Nový začátek (2021)
1* Big Chungus
Střípky (2021)
Nic moc snímek než se objevil Jared Leto, po jeho příchodu se film stal zajímavějším, šíleným, napínavým a zábavným.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Jedna věc. Je to lepší jak Sebevražedný oddíl.
Dětská hra (2019)
TOHLE JE ZA TUPACA.
MOST! (2019) (seriál)
nevím co na tom lidi mají. Nezáživné, od 3. epizody nevtipné, scénář je někdy opravdu stupidní. Opravdu nevím co na tom lidé mají
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Toy story. Již od malička si vzpomínám, že jsem miloval první dva díly a pořád jsem si je pouštěl na kazetě, nebo na DVDéčku. Když jsem v roce 2010 viděl ukázku na 3. díl byl štěstím bez sebe. A když jsem v roce 2018 zjistil, že vyjde i 4. ve který jsem doufal už od konce 3. dílu, protože jsem věděl, že to přece jen tak nemůže skončit, měl jsem jeden z největších úsměvů na tváři ve svém životě. Nyní se vracím z kina ( A ne naposled) s úsměvem na tváři a se slzami v očích. Přišlo mi trošku smutné, že postavy z prvních 2 dílu a ze třetího dílu jsou zastíněny Pastýřkou, ale byl jsem rád, že ji znova vidím. Můj nejoblíbenější animák a asi nejlepší zakončení serie vůbec ( Stále čekám na 5. díl ).
Bohemian Rhapsody (2018)
Podle mě až moc přeceňovaný film...
Halloween (2018)
Poté co se tu objevilo Halloween Roba Zombieho, tak jsem přestal definitivně věřit v nové horory, ale teď se tu objevilo něco na co jsem už čekal dlouho. I když první 3 minuty jsem přestal věřit v tento Halloween, ale objevilo se tu Intro a soundtrack a to mě uklidnilo. Nejlepší film roku! Jeden z nejlepších hororů! V tomhle filmu je mnoho odkazů na původní Halloween. Jestli něco špatného na tomto filmu bylo, tak já jsem nic (kromě začátku) neviděl! Běžte na něj do kina, stáhněte si ho, kupte si ho, ale prostě ho musíte vidět! Je to typ hororů u kterého se budete bát, ale ne díky Jumpscarů, ale díky skvělé strašidelné atmosféře! Bojím se i říct, že tohle je o maličko lepší než originál z 78 (ale...udělejte si obrázek sami).
Nevyšetřeno (2018) (seriál)
Já jako silný poslouchač old school rapu a Hlavně Makaveliho a Franka Whita sem si tenhle seriál musel pustit. Každou epizodou jsme k vyřešení blíž a blíž. I když vlastně se tento případ stále nevyřešil, tak velmi zajímavé jak jsme blízko k vyřešení. (Vzpomíná si někdo když jsem psal že ''Musím uznat, že D. Shipp Jr. tu vypadá na 95% jako 2Pac.'' Tak hned měním názor Marcc Rose je Tupac Amaru Shakur.)