Recenze (576)
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Pět hvězd dávám hlavně proto, že tu opět řádí absolutně nechutní dezoláti.
Anthony Jeselnik: Na porodním hoří (2019) (pořad)
Velmi originální styl a vtípky jsou minimálně nadprůměrné. A jestli někdo nechápe, že veškerá ta pomalost je úmysl, který funguje, není mu pomoci.
Zázračná planeta (2006) (seriál)
Asi nejlepší dokumentární série a prostě nejlepší dokument v dějinách.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Pověsti nelhaly, už je to tak, je to naprosto luxusní seriál s příběhem a dramaty jako kráva. Takový vývoj postavy… Uf!
Duna: Část druhá (2024)
Neznám knihu, takže jsem nevěděl, co očekávat, postupem času jsem ale už představu měl. Je to každopádně velkolepé!
Nekonečný příběh (1984)
Nejkrásnější příběh. Škoda, že byla takto dokonale zfilmována jen jeho první polovina.
Perníkový táta - Mrtvý náklad (2012) (epizoda)
Dobře, tohle hodnotím samostatně. Čekal jsem to, ale stejně mě to šokovalo. Jinak perfektní loupež, dokonalost.
Kancl - Závěr (2013) (epizoda)
Nádherné finále. ❤️
Perníkový táta - Moucha (2010) (epizoda)
Dokonalé drama, dokonalé dialogy, dokonalá symbilika, dokonalá pointa. Jak je možné, že to tu tolik lidí nechápe, úplně nechápu.
Vyšehrad: Fylm (2022)
5* hvězdu přidávám proto, že jsem se už dlouho tak nenasmál u české komedie. Dokonce i herecké výkony jsou v této konině lepší než ve všech Špindlech a spol. Jinak je to prostě velká prasárna a parádní trefa do českého fotbalu posledních dvou dekád.