Recenze (575)
Srdce dubu (2022)
Pár běžných zvířátek během roku. A nic víc… nepotřebujete.
Boj o moc (2018) (seriál)
F***ing úžasná věc. Jedna melodie vám tam hraje celoé 4 série a nevadí vám, naopak se vám pořád víc a víc vrývá pod kůži. Víc neprozradím, prostě si to dejte, boží!
Bláznivý Petříček (1965)
Uznávám veškeré umělecké kvality a originalitu snímku, ale těch specifických prostředků pana G. a nekoherence bylo na mě trochu moc. Některé scény byly moc fajn, některé dialogy taky, jiné byly ubíjející (což tak samozřejmě být mělo, ale…).
Ostrov (2023)
Ostrov (pláž) byl krásný, ta nerozvádějící se rozvádějící se dvojka byla fajn, ale ve scenáři bylo pár kopanců. Pár… Když to srovnáte s jinými slavnými filmovými trosečníky, hlavně s Hanksem (v rámci lehce komediálního dramatu) a Fordem s blondýnou (v rámci akční komedie), tak to prostě bylo slabý. A nebylo to o rozpočtu. Prostě to byli jen po nevěře překvapivě rychle se usmiřující manželé a ostrov, ze kterého se dalo vytěžit tolik, byl nakonec spíš jen na české poměry drahou kulisou. Mohli celou dobu sedět třeba v Riegráčích na lehátku.
Oppenheimer (2023)
3hodinové mistrovské dílo.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Boží! Tom si připisuje další trhák a já mu to moc přeju. Šlape to jako hodinky, ale rychlostí lokomotivy. Párkrát jsem si řekl: „Tohle bylo trochu moc.“ Ale že by mi to vadilo? Ne!
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Uznávám, že 5. hvězdu dávám spíše z nostalgie, ale to je fuk. Pořád jsem neviděl 4. díl, ale to je taky fuk. Byla to jízda s mnoha krásnými, silnými momenty a tváře známé od samého počátku taky moc potěšily. Upřímně moc nevím, proč se tolik řešil digitální mladý Indy, protože zaprvé byl parádní a zadruhé neměl nijak moc prostoru z celkových 150 minut. Skvělé!
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Zamiloval jsem se a jednou to budu muset vidět celé znovu.
Tour de France: Bez příkras (2023) (seriál)
Sotva jsem si koupil první silničku a vyzkoušel si jízdu v (zatím) 70 km/h, narazím na tento dokument. Dokonalost. Zvuk jako od Zimmera, záběry unikátní, výběr příběhů rovněž chválím.
Oprávněné vraždy (2008)
Nebudu lhát, já to nečekal. Podle hodnocení jsem taky nečekal, že dostanu solidní nářez. Rozhodně jsem ale čekal své oblíbené herce a taky je dostal!