Recenze (87)
Velmi uvěřitelné příběhy - Štědrý večer paní Hůlové (1991) (epizoda)
Parádní povídka, jsem se na to díval v hospodě a měl jsem husí kůži, pak jsem nad tím dlouho přemýšlel, zůstalo mi to v hlavě dodnes... Úžasné...
Život je zázrak (2004)
Přímo po filmu jsem přemýšlel nad 80%, ale ten krásný film mi pořád ležel v hlavě, vyzrál jako dobré víno a já si nemůžu pomoci a musím dát za plný kotel! Miluju "jugoslavské" filmy, Kušturica je jednička mezi jihoslovanskými režiséry a potvrdil to i tímto filmem. Mix citů, balkánského temperamentu, skvělé hudby a vynikající Slavko Štimac. Už teď se těším na další Mistrovo dílo...
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Nádherné zpracování spolu s kouzelným hlasem Jana Wericha a průvodním slovem Oty Jiráka. Obzvláště první příhoda s Čuperou se stala ozdobou našich akcí...
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Úžasné završení trilogie, i přes občasné záchvěvy zbytečného patosu skutečné veledílo. Útok Rohanovců při bitvě před Gondorem je nejlepším bojovou scénou všech dob!
Všichni dobří rodáci (1968)
Krásný film! Skvělé herecké výkony pánů Brzobohatého, Brodského, Matušky, Menšíka či Prachaře a do toho medový hlas pana Růžka.
Kmotr III (1990)
I přes dlouhý časový odstup si i třetí díl zachoval úžasnou atmosféru prvních dvou pokračování ságy. Kromě tradičně skvělého Al Pacina přicházejí noví skvělí Andy Garcia a veterán Leoneho westernů Eli Wallach. Miluji ty vygradované konce se stupňujícím se počtem obětí! ;-)
Obchod na korze (1965)
Bravo, pane Kroner! Smekám před Váma a Vašim skvělým výkonem v tomto filmu! Kdybyste už v ničem jiném nehrál, tak tohle Vás udělalo nesmrtelným.
Nespoutaný Django (2012)
Sice o třídu lepší než protrpění Hanebný pancharti, super scény (krev na bavlně, či co to tam rostlo), výborně zasazená hudba, ale někdy zbytečně moc násilí (scéna roztrhání D´Artagnana psy, zápas u Candieho - DiCapria doma) a hlavně, film od filmu dochází Tarantinovi dech v jeho dříve super disciplíně - v dialozích. Večeře u Capria byla prostě nekonečná...
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Pro fanoušky Maiden jasných 120%, pro mě jako death metalistu poctivých 85% ;)
Kawasakiho růže (2009)
Konečně se Hřebík vrátil s výborným filmem! Zpočátku pomalý rozjezd, ke konci trochu nevyjasněný osud Luďka, který to celé rozjel, ale střed filmu našlapaný k prasknutí a vrcholem je asi scéna s výborným Ladislavem Chudíkem, ze které úplně mrazí.. Překvapení Petra Hřebíčková.