Recenze (699)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Hmm...průser.
Aljaška v plamenech (1994)
Jede Seagal k Táboru, veze pytel srágorů...
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Zkurvysyn!
Americký ninja (1985)
To byl nejlepší film, ale když mi bylo deset :).
Americký sniper (2014)
Jako dát oskarovou nominaci filmu, kde je mimino v jednom záběru nahrazeno očividně panenkou, to se fakt amíci vyznamenali. Nemluvě o tom, že se jedná o naprosto průměrný příběh. Sorry, ale tady jste Eastwooda dost přecenili.
Anatomie lži (2009) (seriál)
Baba na to kouká a já trpím..
Andělé a démoni (2009)
Docela good i když bylo od poloviny jasné, kdo za tím stojí i pro ty, kdo nečetli knihu.
Andělé z Vietnamu (1989)
Nijak extra nadupané motorky a na nich po koule ozbrojení blázni na záchranné misi po nevím kom. To už si nepamatuju.
Anděl Páně (2005)
Tohle není můj šálek čaje. U filmu je důležité se bavit.
Animatrix (2003)
Nádherně zpracované variace japonských tvůrců na matrixovské téma. Absolutní jednička: Poslední let Osirise.