Recenze (2 518)
Hellboy Animated: Sword of Storms (2006) (TV film)
80%
Hellboy II: The Golden Army - Prologue (2008)
55% - Taková spíš nehezká animace, škoda...
Hellboy Animated: Iron Shoes (2007)
60% - To bylo rychlé. Ale Hellboy klasicky skvělý i za tu chvilku...
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
40% - Takový haluz akční film jsem asi ještě neviděl. Štěstí, že v hlavní roli byl Adkins. Tvořil pomalu jedinou normální "věc" celého tohohle psychobláznovství. Nová dimenze zde nepochopena...
Wolverine (2013)
70%
Muž z oceli (2013)
80%
Luther (2010) (seriál)
90% - Pokud máte rádi temné a inteligentní detektivky s jedinečným hlavním hrdinou, tohle je must see!
DC Showcase: Green Arrow (2010)
90%
Rivalové (2013)
90% - Film jsem si užil víc, než jsem čekal! Skvěle natočené a zahrané. Celé dvě hodiny jsem byl ponořen do děje a užíval si každou minutu...
V zajetí démonů (2013)
90% - Bez debat jeden z králů žánru...