Recenze (1 208)
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
A vezmeme se všichni za ruce a budeme žít šťastně až do smrti.
Ledové království (2013)
Moc písniček (to mi v disneyovkách vždycky vadí), až moc roztomilých postav, sob a kůň byli sice zábavní, ale příliš podobní jednomu lichokopytníkovi z Na vlásku, ale sněhulák byl fajn a sem tam temná atmosféra také.
Nejvyšší nabídka (2013)
Můj problém je, že jsem tomu všemu ani na chvíli nevěřila a to je špatně.
Kapitán Phillips (2013)
Paul Greengrass umí napínat divákovy nervy až k prasknutí. Mojí výhodou bylo, že jsem skutečný příběh neznala a tak to bylo napětí až do samého konce. Tom Hanks byl skvělý.
The Battery (2012)
Hodně originální a netradiční zombie film a road movie v jednom, okořeněný černočerným humorem a velkou depresivní scénou na samém konci filmu.
The Plague Dogs (1982)
Velmi temný, velmi drsný a moc hezký animák - tak trochu Butch Cassidy a Sundance Kid v psí říši.
Láska všemi deseti (2012)
První třetina byla hezká, bylo to takové retro, ústřední dvojice byla poněkud nezvyklá (ona poněkud praštěná, on stále zamračený), byla tam hezká zápletka s mizernou sekretářkou, která umí velmi rychle psát na stroji, ale pak už toho psaní na stroji bylo trochu moc a vlastně už to o ničem jiném nebylo, takže se kouzlo poněkud vytratilo.
O myšce a medvědovi (2012)
Krásný, hřejivý a legrační animák o malé myšce, která měla umělecké sklony a nezdolnou víru v přátelství a medvědovi, co jí byl tak trochu podobný, jen neměl její nápady a nadšení.
Náš kamarád Yetti (2012)
Tak odpornou postavu (tedy ten pseudoyetti) jsem tuším ještě neviděla. Jinak to byl velmi špatně oprásklý E.T. a kdyby byly moje děti malé, tak bych jim tento film zakázala.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Lazenby fakt ne.