Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Pro mě osobně král mezi sitcomy. Pět hvězdiček je málo :-)
Sherlock (2010)
Cože? Sherlock v současnosti? Někdo se zbláznil? Sakra ale ono to funguje a jak dobře - je to napínavé, zábavné, se skvělým tempem a hudbou a herci jsou prostě neuvěřitelní - neokoukaní, zajímaví a ještě umějí hrát, Sherlock sám je ten nejdivnější a nejzajímavější ze všech.
Městečko Twin Peaks (1990)
Mám prostě ráda Lynche. Jeho Twin Peaks je úžasný zážitek , při kterém sotva chápu , o co vlastně jde , ale přesto mě to neuvěřitelně baví. Navíc miluju MacLachlanova agenta Coopera. A sovy nejsou tím , čím se zdají být.
Mighty Boosh (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Partička čtyř přátel vědců, kteří strašně rádi hrají počítačové hry a jakýkoliv běžný problém rozeberou na vědecké úrovni a někdy je docela obtížné, sledovat tok jejich myšlenek, protože jsou strašně rychlí. Jeden vedle druhého jsou úžasné osobnosti a každý si jistě najde svého oblíbence. Skvělý a humorem nabitý sitcom. MILUJU BIG BANG a jsem upřímně ráda, že Sheldon dostal Zlatý Glóbus.