Recenze (1 208)
Strašidla ze Spessartu (1960)
Kdysi oblíbená komedie bohužel léty velmi zestárla.
Strach má velké oči (1980) (TV film)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek, při které se vždycky pobavím u dua Janžurová - Hrušínský. Ovšem Havelkův zpomalený entomolog taky není špatný.
Starman (1984)
4* za to, že cestou z kina jsem měla z tohohle filmečku o mimozemšťanovi skvělou náladu. Jeff Bridges byl jako Starman naprosto neodolatelný.
Invaze barbarů (2003)
Nevidím na tomhle snímku nic zvláštního, nic zajímavého, klasické téma umírajícího otce, syn podnikatel, co se bez mobilu ani nenají, přátelé donucení přijet a dělat mu společnost, podplacení studenti...možná by to všechno nevadilo, ale je to natočeno tak nudně, nezáživně, že už podruhé jsem u toho skoro usínala. A to už vůbec nemluvím o hercích, protože ti byli všichni velice průměrní.
Černočerná tma (2000)
Až na slabší herecké výkony a ty podivné barevné filtry se mi to překvapivě dost líbilo. Podivná atmosféra planety, Riddick se zářícíma očima, hrdinové bojující nejen s příšerami, ale především sami se sebou, překvapivé zvraty a velmi nečekaná úmrtí, to jsou klady tohoto filmu.
Za všechno může láska (2003)
Mám z toho filmu velmi rozpačitý dojem. Nějakou dobu mi trvalo, než mi došlo, že když překračují mrtvoly na ulici, tak se nejedná o mafiánku, ale o sci-fi, ale musím říct, že velmi netradiční a velmi podivné sci-fi. Celý příběh je velmi nejasný, domýšlíte si spoustu věcí, důvody, které k nim vedly, ale všechno to třeba bylo myšleno jinak. Jen nevím, je to film jen o pocitech nebo jsem to špatně pochopila? V každém případě tyhle nejasnosti a nedotaženost příběhu, to jsou důvody, proč dávám jen 3*. Protože jinak by to nebyl špatný film.
Crash (2004)
Drama nabité emocemi, kdy chvílemi skoro nedýcháte a čekáte, jak to dopadne.Nesmírně silné a zajímavé jsou příběhy perského obchodníčka a rasistického policisty, což nesnižuje hodnotu těch ostatních. Crash vás donutí zamyslet se nad otázkami hodnoty lidského života, důstojností, rasismem a důsledky života v neustálé nedůvěře vůči ostatním.Scénář, režie, herci, hudba, to všechno je velmi dobré.
Drsňák Chopper (2000)
Mark Read byl prototyp zločince, který nejen, že žádného svého činu nelitoval, on si všechny řádně zdůvodnil a dokonce vylepšil. Co byla pravda a co jeho fantazie, to se z filmu nedozvíte, ale jako studie duše nejznámějšího zločince Austrálie je to zajímavé. Eric Bana je v roli Choppera k nepoznání a zahrál ho velice dobře.
Hrob světlušek (1988)
Důsledek války pro ty nejnevinnější, pro děti, to je Hrob světlušek. Nejsmutnější anime, kdy se na konci neubráníte slzám.
Requiem za sen (2000)
Za hudbu, za prostřihy, za herce, za to, že sem neodtrhla oči z obrazovky a hlavně za připomenutí toho, jak nebezpečné jsou závislosti.