Recenze (133)
Piraňa 3D (2010)
Aja je zpátky! Po malém zakopnutí v podobě Zrcadel se vrátil s epickým masakrem, které mu jdou nejvíc. Hromada nápadu, originálních scén a hodně věcí, které jsem vždy chtěl ve filmu vidět a čekal jsem na to, až je nějaký šílenec natočí.
Poslední vládce větru (2010)
Ten příběh měl velký potenciál a nemůžu uvěřit tomu, že můj nejoblíbenější režisér (aspoň do Ženy ve vodě) byl ten, který ho promarnil. Herci jsou otřesní, toporní a odříkávají nejprovařenější dialogy. Nejhorší by bylo, kdyby se Shyamalan upsal celé trilogii, protože jestli něco ten příběh zachrání, tak jiný režisér a scénárista. A navíc Shyamalan není režisér, který by měl dostávat na starosti blockbustery. Je to škoda, v jiných rukou by to byla určitě velmi podařená podívaná. Po půlhvězdičce za efekty, hudbu a stopáž.
Noční můra v Elm Street (2010)
Nebylo to zlé. Některé sny měly nápad a dobrou atmosféru, ale to by v nich nesměl být Freddy, jehož maska je těžce mimo a přirovnal bych ho k nepovedené palačince... Ale poslední scéna rulezz, to jo!
Predátoři (2010)
Na původního Predátora to nemá, ale od té doby je to opravdu nejlepší film, ve kterém se Predátor vyskytuje. A Walton Goggins je jednoznačně nejlepší postava z celého filmu!
Zprávy TV Onion (2008)
Seagal nikdy nebyl tak cool! Skvělý "Borat" styl humoru, který považuju za jeden z nejlepších.
Tajemství loňského léta (1997)
První horor, co jsem viděl. Dlouho jsem pak nemohl spát... :o)
Frozen (2010)
Krev mi tuhla v žilách a mráz mi běhal po zádech.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Po pěti řadách je to jasných pět a místo toho, aby seriál dech ztrácel, tak ho postupně nabírá. Uvidíme, co přinese šestá řada.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Dobře se na to koukalo s vypnutým mozkem, ale proboha, však se tam vlastně vůbec nic nestalo!:o)
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Zatím velice dobré! Prima se poučila a narozdíl od Trosečníka má tentokrát nakoukáno. Moderátoři i porotci skvělí! Hodnoceno po prvním castingu.