Oblíbené filmy (9)
VALL-I (2008)
P.K. (2014)
Film je o mimozemšťanovi P.K. (Peekay - Opilý). Z jeho výrazu tváře jsem měla srandu celý večer, byl sympatický, férový, nevinný... Film bavil, perfektní na odreagování... První půlka filmu trochu nudí, doporučuji to vydržet, druhá polovina je o mnohem mnohem lepší! Jsou tu zobrazeny různé druhy náboženství, které ovládají masy lidí. Na konci se objeví s P.K. i Ranbir Kapoor, bylo to velmi vtipné. Herce Amira Khana jsem si oblíbila, poprvé jsem se s ním seznámila ve filmu 3 Idiots, též parádní film. 90%
Střihoruký Edward (1990)
Je s námi konec? (2016)
Tak Leo se dostal do OSN... by se mohl starat sám o sebe, žít ten svůj pohádkový život... vážím si ho, že mu to není jedno co se děje s naší milovanou planetou Zemí... Leonardo i na instagramu upozorňuje na aktuální problémy... třeba, že se kácí pralesy v Indonésii (80% je vykáceno) kvůli palmovém oleji (je levný, zdraví škodlivý) probíhalo a probíhá vyvraždování orangutanů a dalších zvířat. Že tomu věřím? Ano! Není to pouze díky tomuto dokumentu, viděla jsem jich hodně, je neskutečné kolik letadel toho nalítá i kvůli naším rozmarům a zhýčkanosti, kolik je odpadků (plasty v mořích, oceánech), o těžbě mořského písku (tím se pobřeží zkracuje a jsou častější záplavy apod.), je toho víc... Zajímavá zmínka, že když se natáčel film Revenant, že nemohli najít pořádně zasněženou krajinu...
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Kokosy na sněhu (1993)
Legenda o Mulan (1998)
Horší než smrt (2007)
Jeden z mála filmů, kdy jsem se pořádně zasmála, to se nedá komentovat, to se musí vidět. Britové a ten jejich pověstný britský humor... Obíbené postavy: Simon (Alan Tudyk) - snoubenec sestřenice, ne z vlastní vůle zdrogovaný, trpaslík Peter (Peter Dinklage) a samozřejmě nesmím zapomenout i na strýčka Alfieho. 100%