Recenze (126)
Já jsem naděje - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Слава Україні!
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Žádám kvantový počítač, aby nám okamžitě vrátil náš Black mirror.
Czech Made Man (2011)
Ty vole, hustý. Náhodnej a o to intenzivnější objev.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Čerte, drž se svého kopyta. To mě napadlo po zhlédnutí díla Tří tygrů, které jinak miluju! Postavy převedené z improvizačních scének ve filmu prostě nefungovali, několik skečů je vydařených, ale jako celek vlastně trochu zbytečný. Mám pocit, že prakticky všem čtyřem třem tygrům by na filmovém plátně víc vyhovovala vážná poloha. A na to se těšim.
Zákon lásky (2021)
Tak především se nejedná o dokument, ale o agitační video, které se jasně vymezuje a protežuje jednu stranu názorového konfliktu. Naprostá neprofesionalita od tvůrců. To je dost zarážející zvláště tehdy, pokud je snímek podpořen z veřejných peněz. Fakt to okatý lobby financovaný z veřejných peněz nepřijde nikomu ani trochu blbý?
Umění lhát (2009)
Na Gervaise hodně špatný film. Naprosto scénaristicky nedotažený. Lidi se nechovají tak, že neumí říkat lež, ale tak, že jsou to úplní debilové. To věčný Rickyho navážení do náboženství už ani radši nebudu komentovat.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Klasická dementní levičáckoprogresivistická sračka dnešní doby.
Operace Brothers (2019)
Moc americký a nerealistický. To mi na tom vadilo. K filmu jsem se dostal přes seriál Fauda, který je ale svou autentičností (už tím, že je v originálu hebrejsky a arabsky) mnohem lepší. Tohle je klasickej akčňák se špetkou reálií.
Chalífát (2020) (seriál)
Bomba. Jestli to v souvislosti s tímhle seriálem vůbec lze takhle vyslovit.
Vzteklina - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Druhý díl jsem si pustil jen proto abych zjistil, zda bude stejně slabý jako první. Nebyl. Kupodivu byl ještě slabší, naivnější, zkrátka celkově blbější. Už se dál nekoukám.