Poslední recenze (276)
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Tretí Jurský svet je typický béčkový monster flick, ktorý má s jednotkou pramálo spoločné (a o originále už ani nehovorím) a ktorý konceptovo by bol absolútne v pohode, keby potenciál tohto námetu film nezahodil. Lebo narozdiel od Strateného sveta (alebo proste Jurského parku 2) mu jednoducho chýba Spielberg, ktorý dodal filmu tie poriadne grády: od akčných scén (scéna na Malte sa nechytá), cez šťavnatú brutalitu (aby pri obsadení planéty dinosaurami zomrelo tak 5 ľudí, to fakt nie) a tiež postavy. Staré postavy z pôvodnej trilógie tu hrajú so svojou kobylkovou linkou druhé husle a linka s naklonovanou dcérou a vyliečením všetkých chorôb vedie absolútne nikam (a Henry Wu má zrazu až teraz výčitky svedomia kvôli obiliu???! po všetkom čo sa stalo v minulých filmoch?) Trailery nalákali na dinosauriu apokalypsu a ako budeme prežívať v symbióze a toho je tu dokopy tak 10 minút.
Uncharted (2022)
Keď odignorujem, že tvorcom išlo o omladenie postáv, čiže vybrali napríklad Wahlberga aby hral povôdne postavu 60-ročného dedka z hry, ten film má stále dva veľké problémy: je príšerne nevtipný a má priemernú akciu, ktorú zachraňuje lietadlo (čo je skopírované z tretej hry) a originálnejšie finále. Riešenie hádanok je podpriemerná verzia Indiana Jonesa a väčšina deja je zobratá zo štvrtej hry (poklad, sirotčinec). Najnovší Tomb raider bol lepší.
Moonfall (2022)
Emmerich bez veľkých deštrukcí sveta, ale s úplne zábavnou a neskutočne nablblou sci-fi linkou. Celú poslednú tretinu som čakal, čo za další twist ešte vytiahne, a Roland nesklamal. Zábavnejšie, než Geostorm od Devlina, ale veľký kus vzadu za takými kúskami ako bolo 2012.