Recenze (61)
Kalifornské Vánoce (2020)
Tyhle filmy mi vždy dávají naději. Ne přímo svým karcinogenním obsahem, ale tím, že kdyby se mi náhodou všechno posralo a já neměl práci, tak bych mohl během 40 minut napsat scénář k filmu a Netflix by ho koupil.
Emily in Paris (2020) (seriál)
Vhodnější nazev pro show je: Paris in Emily. Ale i přes naprosto neuvěřitelné množství klišé a nesmyslů byla show docela dobrou odreagovackou
No Safe Spaces (2019)
Zpracování nic moc, především kvůli chybějící reflexi z levicového úhlu pohledu, který by byl rozhodně zajímavý
Stánek s polibky 2 (2020)
Ten kdo to vymyslel, že tohle bude mít 2hodiny 10 a ne tak 1h 15min má vyhraněný speciální kotel v pekle
Tenet (2020)
Nolana miluju a tohle taky
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
"Do prdele, Intelektuálové"
Gentlemani (2019)
Guy Ritchie je zpět s další peckovou gangsterkou. Výborně napsaný scénář a režie jsou samozřejmostí - doprovázené skvělou kamerou a hromadou vtipů.
Útěk do divočiny (2007)
"Happiness is only real when shared"
Nejdůležitější okamžiky 2. světové války v barvě (2019) (seriál)
Jeden z nejlepších válečných dokumentů vůbec. Autentické záběry jsou dech beroucí a vypadají jako z novodobého filmu
Strážci - Watchmen (2009)
Bohužel vždy musím hodnotit film jako celek a tady většina stopáže byla horda hoven a povedený konec to bohužel nezachrání.