Recenze (109)
Bod obnovy (2023)
Marigold a Tom Hardy už to napsali i za mě. Podpis. Česká sci-fi ze sekáče s obnošeným zahraničním zbožím.
Eliška a Damián - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Hodně špatně opsaná Kate a Leopold... Až to bolí... A ten popisný vypravěč... Ouuu...
Kam k nám (2023) (pořad)
Rozhodně sympatičtější rodiny a vyšší míra vkusu než v reality show komerčních stanic. Oceňuji československý pořad, navíc s dětmi. Prospěšné sbližování a oživení porozumění slovenštině u mladší generace.
Modrá krev - Stránští ze Stránky (2023) (epizoda)
Dojemně krásné...
Znovu se zamilovat (2023)
Remake SMS pro tebe (2016, Německo).
Babylon (2022)
Na viděnou v Benátkách... nebo v Praze... Hezké slyšet v takovém filmu... Po Fabelmanových další srdeční "Americká noc"...
Metronom (2022)
Zrůda Nicolae Ceaușescu zaplatil hned v prosinci 1989, i tak málo za to, co Rumunům dělal...
Na západní frontě klid (2022)
Bohužel mohu jen podepsat text Douglase...
Pět let (2022) (seriál)
Přehlídka povrchních nesympatických postav, egoistů, není, komu stranit...
To nic, drahá (2022)
Nechápu, že neuvádí jako zdroj inspirace i Stepfordské paničky, Ira Levin...