Recenze (339)
Poslední noc v Soho (2021)
Neočekávaný konec a zlatý šedesátý. Za mě moc hezký.
Duna (2021)
Luxusní nářez. Nemám co jinýho říct.
Minuta věčnosti (2021)
Mám smíšené pocity. Na jednu stranu mě uchvátily záběry nádherného Islandu, na druhou stranu mě však absolutně nezaujaly dialogy mezi otcem a dcerou a to mám tyhle upovídané filmy celkem ráda. Líbil se mi Langmajer, nelíbila se mi (herecky) Babišová. Ten konec se dal očekávat, ovšem je to takové trošku zvláštní..
Oasis Knebworth 1996 (2021)
Dlouho se mi nestalo, že bych se dívala na dokument o koncertu a připadalo mi, jakobych tam vážně byla. Tady se to tvůrcům povedlo a já mám skoro až pokoncertní depku.
Euforie (2019) (seriál)
Oficiálně miluju Zendayu.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Nevím, jestli moje nadšení z free guye není způsobeno tím, že jsem byla v kině po asi roce, ale asi to ani nebudu řešit. Skvělá komedie se skvělým Ryanem Reynoldsem, efekty, vtipy a referencemi (Chris Evans where u at).
Vlastníci (2019)
luxusní! Tereza Ramba je naprosto úžasná a zbytek týmu jakbysmet. Nečekala jsem, že bych se takhle pobavila u nějakého českého novodobého filmu.
Had - Epizoda 8 (2021) (epizoda)
Měla jsem husinu. Skvělý seriál!
Terapie láskou (2012)
Tak krásnej film a já ho objevila až teď. Shame on me.
Jako v bavlnce (2020)
První část filmu asi tak do posledních čtyřiceti minut fakt super, Rosamund Pike ve mně vyvolala neskutečnou nenávist a fakt jsem chtěla aby ji i tu její holku zabili. Pak když se ji pokusili zabít, šlo to totálně z kopce, začalo to být totálně nereálný a přetažený za vlasy a udělali z Marly hrdinku, která se nebojí absolutně ničeho, což prostě víme, že by to takhle nebylo.. Za ty poslední minuty alá Na každou svini se vaří voda dávám tři hvězdičky, bez ní by to byly dvě.