Recenze (19)
Mrňousci (2006) (seriál)
4* za veľmi kvalitný animovaný seriál. Život hmyzu je tu vykreslený s francúzskou nonšalantnosťou. Animácie sú prepracované, zasadenie do reálnej prírody veľmi dobrý nápad. Pri niektorých komentároch som sa veľmi pozastavil, pretože predsa len je tento "seriál" určený pre detského diváka- môj synovec ktorý má 1,5 roka ho zbožňuje. No aj dospelý divák si tu jednoznačne nájde svoje, spomeniem len občasné narážky na iné filmy( závodenie lienky a múch v prvej časti- SW e1).
Osudový dotek (2004)
Čo ma zaujalo bol najmä kvalitný scenár. Réžia bola tiež veľmi dobrá ale slabý výkon Kutcher znehodnocuje filmový zážitok. Mne osobne vadila aj už troška moc návratov do minulosti. Ono vystihnúť tu magickú hranicu je umenie. Napriek tomu mladý Evan podal veľmi dobrý výkon. Škoda, mohol to byť jeden z najlepších filmov aké som videl, ale sú to proste "len" 4*
Let's Dance 2 (2008)
Film? ani zďaleka. Len kopa tanečných choreografií zostrihaných dokopy. Dialógy sú fakt dementné a príbeh úplne otrasný a totálne priehľadný. 2* len za tanec inak by to bol odpad
Mr. Brooks (2007)
Kevin Costner v úlohe sériového vraha, ktorá mu dosť dobre sadla. Dej aj zápletka sú zaujímave, réžia je svieža, originálny nápad s "temnou stránkou vedomia". Trocha ma, ale sklamal záver, film mal podla mňa skončiť Brooksovym snom. Zaslúžené 4*
Železná maska (1962)
Príbeh bol prijatý netradične, bolo tu veľa pokusov o humorné scény, ale podla mňa sa im moc nevydarili. A Jean Marais mi do úlohy D´Artagnana vôbec nesadol.
Druhé líbánky (2001) (TV film)
Celkom príjemná komédia, žiadny zložitý scenár ani úžasné herecké výkony, ale na oddych to bolo fajn.
Juno (2007)
Ellen Page zahrala Juno veľmi dobre, Cera ale úlohu Paulieho nezvládol, pôsobil ako nejaký amatér. Film bol pre mňa troška nudný. Ale musím uznať že sa mi v ňom veľmi páčili tie "folkové" piesne.
Ať žijí Beatles (2000) (TV film)
Film je založený hlavne na dialógu dvoch hlavných postáv. Pre fanúšika povinnosť, ale aj pre nefandu veľmi príjemný film. Nezabudnuteľná bola hlavne scéna s policajtmi v parku :) . Dávam 5* nič mi nevadilo a zanechal vo mne veľmi dobrý dojem.
Neberte nám princeznu (1981) (TV film)
len za hudbu ;) , film je naozaj strasny
Casino Royale (2006)
Nejak nemám námietky, kamera, strih, herci vsetko dobré, ale nejak mi tam chýbal duch starých Bondoviek