Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Animovaný
  • Komedie
  • Drama
  • Krátkometrážní
  • Horor

Recenze (972)

plakát

Barbie (2023) 

Spoustu pěkných a zábavných drobných detailů, kterými je celý film ověnčený. Přestože první půlka byla poutavější, film má své poselství a citlivější duše v něčem osloví. Vlastně mě potěšilo, že to nedopadlo podobně jako třeba Šmoulové.

plakát

Oppenheimer (2023) 

Tři hodiny zdlouhavého remcání na úrovni školního cvičení. Tohle bomba nebyla.

plakát

Insidious: Červené dveře (2023) 

Hezky natočené. Ne, tak moc děsivé a napínavé jako předchozí díly. Navíc je z toho opět cítit, že je to už moc nastavované.

plakát

Cool Girl! (2023) odpad!

Úroveň Tomáše Magnuska. Rádoby strhující příběh jenom bez příběhu. Iritující herecké/neherecké výkony influencerek, které jsem dosud naštěstí neznal. Product placement snad v každé scéně. Ani bych se nedivil, kdyby to byla Cool Girl Jaromíra Soukupa. Inteligencí celého filmu by to tomu odpovídalo. Zbylé obsazení dá lecčemu tušit.

plakát

Il Boemo (2022) 

Na můj vkus dlouhé a bez děje s pokusem o vyprávění o erotomanovi. Distributor láká na slunnou Itálii, ale nějak jsem ji tam nepostřehl. Emoce nula. Tak, jako jsem si o Myslivečkovi nic nemyslel na začátku filmu, tak jsem si o něm nic nemyslel na jeho konci. Masky, kostýmy, scénografie, to je všechno hezké ale k pocitu, že člověk viděl dobrý film to nestačí.

plakát

Kurz manželské touhy (2021) 

Není to romantický film, jak by asi divák podle názvu čekal. A není to jenom komedie. Je to velkou měrou detektivka. Detektivka na úrovni Strážmistr Topinka jenom ne tak vtipná. I když zrovna u Plodkové si člověk musí vybavit Barboru Tachecí a přemýšlet, jestli to byl opravdu záměr ztvárnit tímto způsobem aroganci a přesvědčení o své genialitě. Česká televize je v současnosti nepochybně nejlepší z tuzemských televizí na výrobu filmů a seriálů. Bohužel ale i ona se řadí mezi ty, co ženou spíše televizně laděné filmy do kin. Návštěvnost konec konců mluví za vše.

plakát

Bastardi: Reparát (2023) 

Říkal jsem si, že bych tomu tu hvězdu dal. Pro Magnuska je to asi jeho jeden z nejlepších dosavadních počinů. Je to hvězda pro kameramana a pro Magnuskův herecký výkon, který mě bavil. Všechno ostatní je prostě Magnusek, jak ho diváci znají z minulých filmů. Včetně rádoby šokujícího konce, které on asi miluje, byť ty závěry bývají spíš směšné a připomínající filmové cvičení ze soukromé školy. Film vyznívá podobně jako Sněženky a Machři po 25 letech. Pomník.

plakát

Voda, čo ma drží nad vodou (2019) odpad!

Možná, kdyby se Magnusek rozhodl tyhle příběhy vyprávět formou dokumentárních filmů, udělal by líp. Natočit regulérní film prostě něco stojí. Hra na nezávislé filmy mě moc nebaví, protože je to pojem, za který se schovávají amatéři a nedotažená díla. Pokud je snaha takového filmu dostat se do kina za běžnou cenu a do televize v hlavním vysílacím čase, je to zkrátka film. A jako film to selhalo ve všech rovinách.

plakát

Ostrov (2023) 

Šest dní, sedm nocí. Když je něco dobré, tak se to kopírovat nemá. Chápu, že takové téma asi nemá potenciál něčím víc překvapit, ale proč pak něco takového znovu točit. Ani ta vizuální stránka nebyla kdovíjak poutavá. Už úvodní 3D titulek OSTROV na úrovni PowerPointové prezentace dá tušit, že si s tím nikdo nelámal hlavu. U TV Prima bych řekl, že dlouhodobě platí heslo - hlavně to natočit. O čem to bude a jak to bude vypadat je jedno - těm našim to stačí. Kdyby to byl televizní film, tak budiž ještě. Ale jako film pro kina je to zatraceně málo.

plakát

Asteroid City (2023) 

Už ne tak striktní kompozice jako v Grand hotel Budapešť nebo u Francouzské depeše. Opět originální námět, spoustu detailů, které udělají radost, jako celek ale už docela unavující. Jako kraťas by to bylo milejší.

Ovládací panel
3 body