Recenze (883)
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
# 1/1 - první díl mi připadal o něco lepší než druhý, ale ty znamení mi tam do toho taky neseděly. Podle mě špatná idea. Úplně by se to bez toho obešlo a působilo by to hned chytřejc # 1/2: některé herecké výkony nebyly moc dobré. Hned první scéna byla kvůli tomu nechtěně vtipná. Plus to pletení znamení do toho - ha ha, sráželo to výsledek # 1/3.... - .. ve stejných kolejích jako předešlé díly :)
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
První část: Slušná podívaná. Nejvíc zatím zaujala asi postava Krobotova detektiva. Škoda, že tam nebyla víc. Druhá čast: Zde mi přišla přesřelka udělaná celkem nezajímavě. Třetí část: Zde už jsme se dočkali vyvrcholení a vysvětlování - to jsem si představoval trochu jinak.
Půjč mi svou ruku (2006)
Milé, na konci docela dojemné. Člověk sice tuší, co se bude dít, ale i tak si to užije.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
mně se to líbilo, dobře udělaný béčko, na konci to s tím sbližováním duší trošku přehánej
Interview (2014)
zábava to je, ale Apokalypsa v Hollywoodu byla větší. Škoda, že to nebylo trošku realističtější
Jak si zasloužit princeznu (1994)
hodně špatná pohádka, co se týká zpracování. Potřebné pohádkové propriety tam sice jsou, ale sepsané a zrežírované je to takovým způsobem, že to často nedává smysl. Jak někdo něco věděl? Jaké jsou něčí motivace? Kdo je dobrák a kdo záporák? Proč má Dulava dvě role, něco mi uniklo? Do toho kupa nevýrazných a špatných hereckých výkonů.
Miluj souseda svého (2014)
pěkné. K dokonalosti mi tam něco chybělo. Pobavil jsem se, ale neudělalo to ve mně nějaký silný pocit, že bych teď na ten film myslel
Hop - a je tu lidoop (1977)
Vůbec nikomu nepřišlo divný, že se z lidí stávají opice. Prostě je dali do klece a neřešili to... Jako koukatelné v pohodě, ale scénář by šlo ještě propracovat
Čertova nevěsta (2011)
Pěkné to Troška má, jen k dokonalosti něco chybělo. Některé herecké výkony mi moc neseděly, a některé dějové pasáže taky.
The Grey Matter (2014)
Taková divnůstka. Neurazí, nenadchne.