Recenze (883)
Křídla Vánoc (2013)
Příjemné, "navánočnělé", ale něco tomu chybí, aby v člověku zarezonovaly hlubší pocity. Takhle mě to jen lehce lízlo. Někdo jiný by s podobnou látkou asi dokázal i víc.
Tankový prapor (1991)
Nic extra. Pár hlášek, pár prsů, trocha ponura.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Zatím jsem viděl jen pilot a nevím, jestli chci vidět i více. Byla to dobrá podívaná, ale nikterak výjimečná. Člověka to spíš zajímá z toho pohledu, že má rád Marvel filmy, tak aby mu něco podstatného neuniklo.
Ajťáci (2006) (seriál)
Velmi srandovní dílečko. Jen je to celé takové dost nerealistické. Kdyby to takové nebylo, tak spousta humoru zmizí. Zaregistroval jsem i pokus o americký remake, ale pilot, co vznikl, nepřinášel nic nového.
Flash (2014) (seriál)
Kouknul jsem na první díl, abych si udělal základní obrázek. Působilo to průměrně, možná lehce podprůměrně, ale koukat se na to dalo dobře. Mít nakoukáno víc seriálů, asi nadávám víc, takhle jsem celkem spokojený. Šlo o nenáročnou podívanou, kde se vyskytovala záhada z minulosti, a zároveň se bojovalo se záporákem daného dílu. Update: Občas na to koukám dál.
Archetype (2011)
Navnadilo, ale nedokončilo. S titulky např. zde http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/archetyp
Smrtelné lži (2012)
Ucházející, celkem napínavé, né zas tak objevné. Hlavním hrdinou je tu hajzl.
Croodsovi (2013)
Hlavní zápletka je taková prazvláštní a závěrem se změní až moc věcí najednou, takže celý ten svět nepůsobí moc konzistentně, ale jinak super podívaná.
Telefonní budka (2002)
Slušně napínavá podívaná
LEGO® příběh (2014)
Né, že by to byla zas taková bomba, ale špatné to rozhodně není. A té originality je tam tolik, že jsem to do svého hodnocení prostě musel projevit.