Poslední recenze (6)
Strings (2004)
Filmy který jsou jiný a přitom jsou fakt dobrý si nezasloužej míň než 100%. (O čem to je, napsali už jiní přede mnou. Já jen dodám, že příběh i atmosféra jsou bez chyby.)
Princezna z Kloboukových hor (2007) (seriál)
Králík s princeznou a dvěma zlobivými skřítky zažívají různá zhulená dobrodružství (planeta obydlená botou a jejími dětmi, které si nemají s čím hrát a mávají dlohými tkaničkami; princeznu bolí zub až se rozpláče a najednou se octne ve veliké skleněné kouli, která se utopí v moři atd.) a všechno spěje ke zlému konci, když tu se vždycky objeví hodný kouzelník a všechno zachrání... Abych řekl pravdu, mě samotného tento večerníček vůbec nezaujal. Těch 5* je od mého čtyřletého syna, kvůli kterému jsme Princeznu museli nahrát a kluk jí sjíždí od rána do večera. Pravda, jeho nejoblíbenější DVD jsou Pink Floyd v Pompejích a Bowieho klipy ze 70tých let, tak je tam možná nějaká podobnost...
Muž na Měsíci (1999)
Jen dobře natočený životopis? (A díky za první skutečnou roli pro Jima Carreyho!)