Recenze (1 904)
Šokující Asie 2: Poslední tabu (1981)
Pokračování dnes už nešokující Asie.
Šokující Asie 1 (1976)
Šokující Asie dnes už nešokuje, na vše jsme si zvykli.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
VZHŮRU DO NEKONEČNA A JEŠTĚ DÁL... Jeden z nejlepších animáků co jsem vlastnil na VHS a viděl několikrát. I když už jsem z toho vyrostl, Příběhy hraček ač pro nejmenší diváky můžu stále vidět. Zkusím sehnat ve 3D.
Cliffhanger (1993)
S Rambem nejlepší film se Stalonem z krásného prostředí natáčeném v italských Dolomitech, díky němuž jsem si tyto nekrásnější hory světa oblíbil a hned jsem si splnil několikrát sen a vydal se po Gabeových stopách. Film, který mě dodnes neomrzel a snad nikdy neomrzí, velmi působivá hudba a nádherné dechberoucí scenérie hor.
Rambo III (1988)
Všechny Ramba můžu vidět stále dokola, dosud neomrzelo. Je to dáno vynikající kamerou, dnes už se tak akčńáky netočí. Vypnout mozek a bavit se.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Vynikající akční jízda se skvělým hereckým obsazením s překrásnou Catherine Zeta - Jones, popcornová oddechovka.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Tenhle film prostě žeru, dosud mě neomrzel. Na to, že je to jen A.I. tak velmi dojímavé.
Bambi (1942)
Nejroztomilejší animák od Disneyho. Škoda, že mám jen na VHS a že jsem z těch animáků nějak vyrostl.
Dinosaurus (2000)
Po vizualní stránce naprosto skvělý animák s vynikající hudbou, ale hodně dětský. Dnes už vidět nemusím, předčilly ho jiné animáky.
Nájemní vrazi (1995)
Není to zrovna nějak úžasný akčńák, ale dva skvělí herci to dostatečně vynahradí .