Oblíbené filmy (10)
Star Trek (2009)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Pátý element (1997)
Princezna Mononoke (1997)
Po Návratu Krále moje nejoblíbenější fantasy a nejoblíbenější anime vůbec. A to se nezmění, protože tento film je pro mne kultem už od dětství. Má to narozdíl od většiny evropských a amerických animáků komplexnější děj, propracované charaktery postav(nikdo není úplně dobrý ani úplně zlý a každý mám svůj důvod proč jedná tak jak jedná, i když největšími protipóly jsou Ashitaka a Jigo). Navíc narozdíl od ostatních filmů Miyazakiho tento už opravdu není pro děti(asi nejdospělejší pojetí co sem zatim u tohoto režiséra viděl). 9,5/10 P.S.Mononoke s Naušikou byly rozhodně jedny z inspiračních zdrojů pro Cameronova Avatara. P.S.2: Po pátém zhlédnutí začínám uvažovat, že tento film si nezaslouží 5 hvězdiček, ale označení BOŽÍ
Dobrý ročník (2006)
S čerty nejsou žerty (1984)
Pro mě osobně nejlepší česká pohádka(i když se jedná spíše o dobrodružný film s pohádkovými motivy, než to co si dnes lidé představují pod pojmem pohádka). Výborní herci(především Viktor Preiss, Petr Nárožný a neuvěřitelný Karel Heřmánek). Dále skvělá hudba ( i když otřesnou písničku "Petře, Petříčku......." si mohli odpustit). Navíc jsou zde čerti velcí sympaťáci a stojí na správné straně což přináší další plusové body.
Láska nebeská (2003)
Nejlepší romantika , navíc má film takovou opravdu vánoční atmosféru. Nejradši mam dějové linky točící se okolo Hugh Granta, Colina Firtha a Billa Nighyho + výborné cameo Rowana Atkinsona. Ostaní také nejsou vůbec špatném, jedinná která mi vyloženě lezla na nervy je ta mezi Carlem a Sarah.