Recenze (64)
Fallout - Cíl (2024) (epizoda)
Jsem moc rád, že postavu největšího slabocha a duševního mrzáka, hraje nešikovný černoch. Sedí mi to k nim, jsou křiví jak paragraf :)
Šógun - Osmero hradeb (2024) (epizoda)
Lepší a lepší. Každou vteřinou. A na Annu Sawai mám čím dál tím větší chuť. Neskutečná kočka.
Mladá dáma (2024)
Oddechovka na pohodu, kdyby jen furt neřvala jak píča, dal bych i čtvrtou hvězdu.
Madam Web (2024)
Slíbil jsem někomu hodně blízkému, že tu jednu hvezdičku dám. Tak tady jí máte, na víc to prostě není.
Bod obnovy (2023)
Chybí mi tam nahá hlavní hrdinka v peprné sexuální scéně (evidentně má krásné, velké...oči). K Sci-fi tohoto typu prostě nezbytné :P
Percy Jackson a Olympané - Navštívíme říši zahradních trpaslíků (2023) (epizoda)
Stále to tam není. Ta holka hrát neumí a v kombinaci s otravností jak je charakter napsán, je to na přesdržku. A dovolím si oponovat oběma příspěvkům předemnou. Ne ta chemie je další věc co tam není. Je to umělé, šroubované a nevyvážené.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Hovadina!
Reacher - Noční symfonie (2023) (epizoda)
Stále nezpomalují.
Silent Night (2023)
Jason_x mi mluví z duše. Nemám nic co bych k tomu dodal více.
Percy Jackson a Olympané - Omylem vaporizuju svou učitelku matematiky (2023) (epizoda)
Moje krátká odpověď všem místním i nemístním mrakovákárcům a progresivistům. Vytáhněte si hlavy z prdele a neserte se do nás. Ta slepice může být klidně fialová, to je nám totálně jedno, ale hrát prostě neumí. Triky jsou laciný, scénář nedotažený a ostatní herecký výkony přinejmenším průměrný. Tak proto dvě hvězdy, vy debilové namyšlený.