Recenze (5)
Arvéd (2022)
Skvěle a netradičně vystavěný film inspirovaný opravdu podivuhodnou postavou. Je dobře si o Jiřím Arvédovi Smíchovském něco přečíst a pak jít na film, zážitek je to pak mnohem lepší a bohatší.
Máří Magdaléna (2018)
Pro mne zatím jeden z nejlepších, nejinteligentněji natočených filmů roku. Vypadá to, že všichni jeho tvůrci i herci věděli, co dělají a proč to tak dělají. Skvělý scénář, režie, kamera, hudba, herci. A při tom nic z toho nevyčnívá, nikdo neexhibuje a dohromady to dává smysl, jaký jsem už dlouho v kině nezažil. Asi bych to ale nechtěl vidět v kině, kde kolem mne budou spoludiváci mačkat mobily a chroupat nafouknuté zrní.
Křižáček (2017)
Je to film, kterých je u nás málo. Soustředěný, bez velkých gest a emocí, dějových zvratů, postupně plynoucí a hlavně kladoucí na překvapeného diváka hodně velké nároky. A zdá se, že mnozí to v zájmu svého pohodlí rychle vzdali.
Řbitov zviřátek (2019)
Dokonale děsivé, atmosféra hrůzyplná, vše spěje k absolutnímu konci, horor jako břit!
Tátova volha (2018)
Film, který se z dnešního českého mainstreamu docela vymyká. Nejde na první dobrou, má více rovin - některá je veselá a jiná zase jde po těch okamžicích vážnějších. A dohromady to překvapivě funguje. Vejdělek si hraje se vztahy mezi partnery i mezi rodiči a dětmi. Nesnaží se, abychom se smáli od začátku do konce, ale usiluje o to, aby humor měl kvalitu. Stejně jako ostatní emoce.