Recenze (20)
I dva jsou rodina (2016)
Jediné čo vo mne tento film vyvolal bol neskutočný hnev. Ešte som sa tak pri filme asi nikdy nehneval. Zúrim!!! 2*
Joker (2019)
Byť či nebyť? 4* alebo 5* ...?
Underworld (2003)
Prevažne symbolických 5*. Spomienky s týmto filmom spojené sú ...
Cirkus (2013)
Objektívne to na tri asi nie je, ale na jedno pozretie je to OK + veľmi záleží na okolnostiach pri pozeraní ...
Až na krev (2007)
Dokážem uznať kvalitu filmu aj keď to nieje práve moja šálka kávy. Vo všeobecnosti takéto filmy nevyhľadávam pretože sú pre mňa zvyčajne nezáživné, napriek tomu je to skvele natočený snímok s bravúrnym Danielom Day-Lewisom. Hlavne preto 4*.
Die wilden Kerle - Alles ist gut, solange du wild bist! (2003)
Nostalgia ... 3*
Rocky (1976)
Musim dať 5* symbolicky za celú sériu - pretože ROCKY JE PÁN jednoducho super postava a parádne vykreslený jeho život v jednotlivých filmoch ktoré spolu vytvarajú jedinečný celok - aj keď objektívne by to bolo asi menej.
Saw: Hra o přežití (2004)
Hoci horor nie je môj žáner, SAW patrí medzi moje naj filmy. Nie je to obyčajný horor v ktorom je len plno krvi a mŕtvol, kde sa vás snažia vydesiť pričom je to väčšinou skôr do plaču ako desivé. Tu je to iné. SAW má myslienku + záverečné rozuzlenie je unikát aký inde neuvidíte (rozhodne nie také !!!) 5*
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Toto asi nikdy nebudem hodnotiť objektívne - to by som asi nesmel dat 5*- AJ TAK ICH DÁM.
Čistá duše (2001)
Úžasné, málokedy ma životopisný film tak veľmi zaujme + celé to ešte vylepšuje výkon Russela Crowea. Asi na tom niečo bude že aj hrať treba vedieť ... 5*