Recenze (4 410)
I Am Michael (2015)
Tato drama ma nalakala len kvoli Emme Roberts,lenze bohuzial ona sa vo filme objavi az neskor,co je skoda a James Franco ci Zachary Quinto to tiez nezachrania,nudilo ma to,taka uspavacka,ak si mate chut zdriemnut...:-)
About Fate (2022)
Emma Roberts je strasne zlata zena,aj ked v realnom zivote to tak nemusi byt,no zeriem ju,Thomas Mann je sympatak a v tejto romantickej komedii sa mi obaja pacili ako dvojica,viac-menej po cely cas,co som to sledoval,tak ma neopustil usmev,takze nemam o com rozmyslat...:-)
Na dně (2023)
Nahodou Down Low je celkom fajn komedia s ciernym humorom a to,ze hlavni hrdinovia su homosexuali,tak to vobec neriesim,beriem to ako celok a ten ma pobavil,hlavne tanecna scena...:-)
Ta druhá Zoey (2023)
Konecne herecka Josephine Langford dostala rozum a objavila sa v inom filme nez v serii After,ktora az na prvu cast stala za jedno velke smradlave ho*no a dopadlo to celkom fajn,prijemna romanticka komedia,ktora pobavi,neurazi a clovek pride na ine myslienky...:-)
Netvor (2023)
Pre mna osobne je nepochopitelne to vyssie hodnotenie tejto dramy,ale kazdemu sa paci nieco ine,viac-menej je tento film o nicom,brutalna nuda,cakal som,ze aspon na konci sa nieco zomelie,ale nic,prazdno,ktore ohodnotim ledva jednou hviezdou...:-)
Wildflower (2022)
Wildflower je taky obycajny film z bezneho zivota natoceny podla skutocnych udalosti,v ktorom clovek je raz hore a raz dole,su zle,ale i dobre chvile,mne sa to pacilo,taka mila aj pohodova zalezitost a musim priznat,ze coraz viac a viac ma o svojich hereckych kvalitach presviedca Kiernan Shipka,myslim,ze je to dost talentovane mlade ziena...:-)
Plačící muž (2014)
Juzna Korea sa s nicim ne*ebe a serviruje akcnu pecku,ktora nesetri nasilim,brutalitou ci prestrelkami,na nudu sa tu clovek fakt nemoze stazovat,paradna jazda,ktoru samozrejme aj dostatocne ocenim...:-)
Outsideři (2024)
Zo Snoopa Dogga ide neskutocna pohoda,z toho cloveka vyzaruje taky pokoj,ktory posobi blahodarne na dusu,aspon na moju a velmi ma prekvapilo,ked som sa dozvedel z filmu,ze v realnom zivote naozaj financuje deti,ktore sa venuju footbalu,takze klobuk dole pred nim,no a co sa tyka tejto komedie,tak mne sadla,bavil som sa,staci vypnut pri sledovani a len tak vegetit,a aby som nezabudol spomenut herecku Tiku Sumpter,ozaj krasna zenska...:-)
Bůh ví, co (2014)
Tak uz som videl zopar filmov o drogovej zavislosti,no Heaven Knows What patri k tym priemernym,predsa len tomu nieco chybalo,aj ked presne neviem co,ale jedno viem urcite a to,ze zivot s drogami stoji za jedno obrovske mega-hovno,takze ich mozem z vysoka je*at...:-)
Priscilla (2023)
Tak musim priznat,ze som zmateny a to kvoli postave Elvisa,ktora je v jednom filme vykreslena ako pohodova aj rodinna,no v druhom sa sprava ako ko*ot voci svojej manzelke i dietatu,absolutne na nich je*e,takze si kladiem otazku,ze kde je pravda a aky bol naozaj slavny Presley,ale to riesit nebudem,kedze tato zivotopisna drama je o jeho manzelke Priscille,ktora sa mi ratala,vyzerala byt fakt mila a aj rodinne zalozena osobka a aj herecka Cailee Spaeny ju zahrala do spokojnosti na rozdiel od Jacoba Elordiho,ktory ma nepresvedcil o svojom hereckom vykone a ani tento movie nie je ziadna pecka,skor taky priemer...:-)