Recenze (4 406)
Pach krve (2021)
Od Wrong Turn som ocakaval klasiku a to zmutovanych kanibalov zijucich v lese,ktori zabiju vsetko zive,ale nie je to tak,je to len rovnaky nazov filmu,ide tu o nieco ine,ale som prijemne prekvapeny,nechybalo napatie,herci frcali dobre,zabijalo sa dostatocne vela,gore efekty a masky boli fajn,aj ked mohli tvorcovia s brutalitou este pritvrdit,no a finale sa mi tiez ratalo,no a kedze dobrych hororov je malo,tak davam patku...:-)
Všem klukům: Navždy s láskou (2021)
Velmi pekne zakoncenie tejto romantickej trilogie,tak ako prve dva diely,aj tento hodnotim plnou palbou,myslim,ze viac slov a komentarov k tomu netreba...:-)
Mapa dokonalých maličkostí (2021)
Takze tema dna,ktory sa stale dookola opakuje,nie je nic nove,ale aj napriek tomu sa mi tento film zdal iny od ostatnych s touto tematikou,malo to hlavu i patu,bolo to inteligentne aj s troskou romantiky ci dojatia,pacil sa mi aj sympaticky vyber hercov,hlavne Kathryn Newton mam v laske,takze urcite to bude pre niektorych divakov nuda,ale mna take nieco vie oslovit a nuti ma to sa zamyslat nad roznymi vecami,jednoducho clovek si pri tom vela uvedomi...:-)
Blaženost (2021)
Takze tento sci-fi film u mna dopadne presne ako nedavny Tenet a to jasnym odpadom,dalsi reziser,ktory natocil nieco,co je pozeratelne len asi pod vplyvom nejakych omamnych latok...:-)
O Cemitério das Almas Perdidas (2020)
Ani do tretice ma reziser Rodrigo Aragao nepresvedcil,snahu ma,ale vzdy je to na jedno kopyto,mal by porozmyslat nad zmenou stylu,takze zase tri hviezdy...:-)
Terapie láskou (2012)
Tak tato romanticka drama je stvorena pre blaznov,ale v tom dobrom slova zmysle,lebo toto je jeden z najlepsich filmov v tomto zanri,co som kedy videl,paradne sa na to pozeralo a to hlavne vdaka skvelym hereckym vykonom,vsetci ucinkujuci boli uzasni,ale Jennifer Lawrence bola dokonala,zamiloval som sa do nej,ohromila ma,cize nemam nad cim rozmyslat,jednoducho jasnych 100% mojimi ocami,co sa tyka hodnotenia...:-)
Made in China (2019)
S komediou to nema takmer nic spolocne,co je samozrejme skoda,kedze ide o francuzsku produkciu,no a ako bezny film by som ho hodnotil asi ako priemer,nie je to doslovne ani zle,ale ani z toho clovek nepadne na zadok...:-)
The Reckoning (2020)
The Reckoning je historicky horor/drama,ktora sa odohrava v stredoveku v obdobi,kedy mor vyhladzuje vsetko zive,ma to skvelu temnu a spinavu atmosferu,obsahuje nejake tie gore efekty,fajn hudbu a herci boli tiez snazivi,no na druhej strane je tam vela chyb,ktore normalne biju do oci,ako keby reziserovi obcas preplo v hlave,ale aj napriek tomu sa mi to pacilo,cize styri hviezdy dam s urcitostou...:-)
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Neskutocne silna serialova srdcovka mojho detstva,nadherna Glynis Barber a mega-sympatak i tvrdas Michael Brandon...:-)
Můj bratr Simpel (2017)
Nadherna drama o vztahu dvoch bratov,z ktorych jeden je mentalne postihnuty,David Kross mozno podal svoj zivotny herecky vykon,ale pochvalim aj Fredericka Laua,tiez bol presvedcivy,Nemecko ma posledne roky udivuje svojou filmovou tvorbou,fakt parada a este musim podotknut,ze postava Simpela bola velmi sympaticka,bol vazne podareny...:-)