Recenze (145)
Plán útěku 3 (2019)
Jednička byla OK, dvojku už jsem nedával, no trojku už jsem vzdal. Hřebce coby béčko nějak prostě nepobírám. Je to paradox jak se ve stáří vrací tam kde začínal, jediný v co doufám že se nevrátí úplně a nenatočí … však vy víte co.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Samý klišé ale mnohem mnohem lepší než třeba Přátelé. Al zase horší než Bundovic.
V kómatu (1978)
Je to takové nerozhodné. Za mě tedy 4,5 hvězd.
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Po dnešku vím kde se vzala inspirace na H. Pottera a Bradavice.
Roztříštění (2019)
Čekal jsem něco jiného. Nejdříve příliš ponurý a ospalý film. Potom dost předvídatelný a buď to scénárista dělá schválně, a nebo se sám nemohl rozhodnout jestli to dopadne skutečně tak jak by si divák snad i přál (nebo by to přál hl. představiteli) a nebo ta horší varianta. Ale mě bylo zhruba po polovině jasné že to bude ta horší varianta, i když se nás potom nejspíše snaží zmást. No námět byl fajn ale zpracování a atmosféra se mi nelíbila. Ale to je asi o mém vkusu. Mám radši atmosféru víc směrem dozadu k 90’ (např. Sedm nebo Mlčení jehňátek [ne že bych to přirovnával, jen dávám příklad]) ale tohle je holt modernější práce. Jinak bych dal určitě i 3*.
Užít si života (1991)
Určitě to neni porno?
Máte doma uklizeno? (2003) (pořad)
Myslím že lidi tady mají tendenci sklouzávat k hodnocení těch lidí “čuňat” spíše než k hodnocení pořadu jako takového. Samozřejmě, ty špinavé domovy připomínající víc smetiště než domovy jsou odpad, o tom asi žádná. Ale pořad jako takový je velmi příjemný a rád si ho zase po letech dám (Prima Show). Navíc uklízečky jsou sympatické :)
Love Island (2021) (pořad)
Vážně mohou vysílat z bordelu za bílého dne? To mohli na Václavák a nemuseli až někam na ostrov.
Horákovi (2006) (seriál)
Tolik “scénaristů” a “režisérů” a taková blbina.
Krásy Evropy se Samanthou Brownovou (2004) (seriál)
Přesně souhlasím s recenzemi níže. Nechápu proč tohle zrovna Prima vytáhla na svém novém kanálu a vysílá to teď po 20 letech. Předtím bych to bral, teď po těch letech je mi to spíše protivné včetně Samanthy. Neméně je mi protivný i její hlas (resp. její dabing).