Recenze (693)
Projekt X (2012)
this is a good shit
Monty Pythonův smysl života (1983)
The Meaning of Life, se podle mě nejvíce přiblížil originálnímu seriálu a svou kvalitou mě naprosto rozsekal. Souhlasim s jejich neskrývaným světonázorem, že smyslem života je: dělat si ze všeho prdel. 90%
The LEGO Story (2012)
Moc pěkně animovaný příběh o LEGO mě nenadchnul tak, jak jsem doufal. Spíš mi to přišlo jako animovaný dokument, než zábavně-poučné vyprávění. 65%
Sucker Punch (2011)
Tak tohle jsem fakt nečekal. Šílený snový scény střídaj scény až nečekaně reálný a uchopitelný, ale jinak je celej film absolutně mimo běžnou komerci a klasický scénáře. Už od začátku do mě Snyder sypal skvělej vizuál a přehnaný počítačový triky mě udivovaly až do konce. Dohromady to sice nebylo úplně celistvý, ale rozhodně to nebylo nepochopitelný a pokud člověk přistoupil na režisérovu hru, tak se chvílema prostě fakt musel bavit. I přesto Sucker Punch bohužel nedosahuje kvalit jeho předchozích filmů (obzvlášť Úsvit mrtvých je fakt náser) a furt mi hlodalo v hlavě, že je spíš takový domakanější běčko, ale koukat se na to dalo. 60%
Keep It in Your Pants (2010)
Taryn má hezkej hlas i dobře vypadá, ale tenhle song se mi moc nelíbí. Zato Wrong Hole je absolutní nářez!
Porn Rental (2011) (TV film)
Přestože mi byla pointa poměrně jasná, tak mě to pobavilo. 60%
Návrat do budoucnosti (1985)
100% - Kdybych si měl vybrat jedinou postavu ze všech filmů, tak bych chtěl být Marty McFly: dokáže cestovat časem, má neskutečně našláplý auto, umí skvěle jezdit na skateboardu (na rozdíl ode mě) a je absurdně sympatickej. Pro jistotu to teď ohodnotím znovu: 100%
Božský Evan (2007)
Debilní, naprosto debilní film. A to tam hrálo NĚKOLIK mých oblíbených herců (Lauren Graham, Jonah Hill, i ten Freeman je fajn) , ale tuhle mizérii stejně nedokázali pozvednout. Samotnej námět je stupidní, průběh filmu absurdní a nelogický a i kdybych přistoupil na jejich hru, že komedie logická bejt nemusí, tak tady jsem se bohužel snad ani jednou nezasmál. Radši se podívám na sračky typu Epic Movie nebo Date Movie než znova na tohle, protože tyhle filmy si aspoň na dobrej film nehrajou... 15%
Zrození Planety opic (2011)
Nic převratnýho, ale v porovnání s předchozími díly, které jsem ze srdce nesnášel, můžeme bejt rádi, že to dopadlo alespoň takhle. 70%
Bělocvětov (1993) (studentský film)
Nějaký ty obrazy byly poměrně pěkný, ale celkově to nebyl zrovna záživný dokument.