Recenze (693)
Statečné srdce (1995)
Váhal jsem mezi 4*-5*, ale vlastně nemám filmu co vytknout. Seděl jsem zaujatě až do konce, bavil se, hodnotil si pro sebe tu to, tu ono, koukal jsem na Mela Gibsona s modrym obličejem a rozhodně jsem se nenudil. Pro mě je to prakticky perfektní historickej film. 91%
Hyde Park (2010) (pořad)
Koncepčně velmi povedený typ pořadu, který funkčně pracuje s různými komunikačními médii, se navíc zabývá zajímavými a často velmi aktuálními tématy z různých kulturně-společenských prostředí. Když na Hyde park narazím při přepínání kanálů před usnutím, tak mě zaručeně probudí a rozpumpuje mi mozek k práci. Hosté jsou občas lepší, občas horší, ale celkově si tento publicistický pořad drží velmi vysoký standard. 85%
Burák v Tokiu (2008)
Nejvíc "random" příběh, ale fakt vtipnej! 90%
Auta 2 (2011)
Á, tak co. Sice to nedosáhlo kvalit jedničky, ale stejně jsem si to užil. Všechny auta jsou prostě neskutečně sympatický! Ale přestože byl samotnej příběh poměrně chytrej, nebyl dostatečně nabitej vtipem a to mi teda trochu vadilo. Navíc Burák jako hlavní postava trošku skřípe, radši bych tam viděl zase Bleska. Takže jestli bude trojka, tak na ni rád pudu třeba do kina, ale hlavně s McQueenem v hlavní roli! 80%
Burák a Bludička (2006)
Vtipný, úžasně animovaný, originální, nemám co dodat. 85%
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Přestože tam byla spousta mých oblíbených herců, v průběhu jsem se chvílema nudil a přišlo mi, jak kdyby někdo z filmu vystříh pár scén, který by příběhu dodaly smysl resp. uvěřitelnost. 60%
The Big Lebowski 2 (2011)
ke zhlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=O0CNipSnOf8
Pravidla milostného provozu (2011) (seriál)
Tenhle seriál se docela poved. Čerpá sice z profláklých situací, ale dokáže je podat nově a neokoukaně. Navíc hlavní postavy jsou všechny celkem sympatický, takže bych tady viděl docela slušnej potenciál do budoucna. 70%
Vřískot 3 (2000)
Trojka pro mě byla velkým překvapením. Málokterá třetí část jakékoli série dokáže ještě nějak ohromit a Vřískot 3 se ve vtipných klišé a ohraných scénách přímo vyžíval, ale posunul je na takovou úroveň, že mě to bavilo. Chvílema jsem se o hlavní hrdiny docela bál, takže jsem se do filmu i celkem vžil. Navíc tam hrál kotel relativně známejch herců, takže to prostě nemohlo dopadnout špatně. 70%
Králíkova pomsta (2008)
Neskutečně slabej námět v porovnání s kvalitou animace. To se prostě jenom nějaká banda grafiků nudila a neměla co na práci, tak vymysleli pár nezajímavejch charakterů a rozpohybovali je. 40%