Recenze (22)
Tenhle příběh je pravda (2021) (seriál)
Jo, tohle mi sedlo. Místy jsem byl v rozpacích z výkonu Snipese, ale postupem času, díl od dílu, se do toho dostal a přišlo mě že se závěrem je to starý Wesley.. Doporučuji. 5*
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Tohle zařazuji do špičky seriálu na Netflixu..výborný výběr postav jak v hlavních rolích tak herci co hrají vrahy...10/10 bez debat ..doufám že bude 3 série
Like House (2021) (pořad)
Děti na které vydělávají děti, v pořadu..Nebo spíše v "pořadu" .. nesympatický až slizký osoby...Nejde dát ani 1* . Absolutně bez nějakého smyslu..Jestli to má být přirovnáváno k Vyvoleným tak to potěš anál.
Nevyjasněné záhady (2020) (seriál)
K tomu není moc co říct, sestříhané a poskládané poznatky a události skutečných příběhů. To se nikdy neokouká, ale počet dílů je zoufale malý.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
20 léta minulého století a pohled na Tommyho Shelbyho alias lídra gangu z Birminghamu. Peníze, ženy, drogy, zbraně, whisky...a taktiky dostat víc a víc, které nedají Tommymu Shelbymu spát. Nakonec to řekl dobře, jediný koho nedokáži porazit jsem já sám. Výborný výběr postav, zvlášť Arthura hraje Paul Anderson naprosto skvěle a také ukecaný Alfie jako Tom Hardy super. A soundtrack, taky není co dodat. No 6 série velmi vyhlížena. 95%
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Super seriál, krásně zakomponován časový přechod. Atmosféra skvělá, mrazivá a lekačky se taky našly. Prostě se to povedlo, takže 5*.
Zabití posvátného jelena (2017)
No, rozporuplné ....
Méďa 2 (2015)
Po delsi dobe pokracovani uspesneho prvniho dilu, ktery se nestal propadakem, ba naopak !
Vlci a bojovníci (2018) (seriál)
skvely napad, skvela rezie, skvely vlci a bojovnici
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Doriana.g : Nemusis spamovat kazdy dil tvym zoufalym hodnocenim, jdi si pustit Hru o predkozky a bud v klidu! ..K serialu, na treti serii jsem cekal jako na smilovani. Atmosfera neskutecna, M.B.B opet skvely vykon a doufam ze to treti serii zdaleka nekonci. Myslel jsem, ze hudba v prvni a druhe serii je nejlepsi nostalgicka balada, ale spletl jsem se..Ve treti serii me to odrovnalo jeste vice, zatim nejlepsi pocin kinematografie v tomhle roce! ..99%!! Procento dolu za nizky pocet dilu! 8 na takovou bombu je zoufale malo.