Poslední recenze (4)
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Tak na základě zdejších recenzí jsem film navštívil s manželkou. Absolutní zoufalost. Chování postav je mírně řečeno nepochopitelné,toporne dialogy a z toho pramenící zoufalé výkony herců. Vše zalité sluncem. Takový Anděl na dovolené hraný bábikami.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Za mě odpad.Zapletka, že by se styděl i Martin Tomsa. To jak musí být zastoupené ženy u policie, to jsem si zvykl. Ale proč Spalkova. Neustále mluvila jak Hrušínský sevrenymi rty a výraz měla jeden, jak ta kolchoznice že stokoruny.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Proč němci netočí komedie a my scifi,westerny a horory?Jednoduše to nemá tradici a ani tvůrce.To je případ i mysteriozní detektivky.V našich zeměpisných šířkách je nám bližší major Kalaš nebo detektivové z prvního oddělení či Rapl. Na mysteriozní detektivku nestačí pohupovat kyvadýlkem a občas zamyšleně koukat na zvěrokruh.ale tahle moda by šla využít do dialogu v nějaké normální detektivce.Policajti sbalí chlapíka a ten se ptá.Kdo z vás je hvězdopravec a kdo je exorcista? Klídek dědku nesmíte koukat na televizi já jsem hodnej a tenhle je zlej polda. HM já jsem znal i chytrý.