Oblíbené filmy (10)
Rivalové (2013)
Naprostá pecka, na ten film jsem šla 3x! Totálně mě dostalo provedení, záběry ze starých závodů vs. nové, podání příběhu, zvuk. Daniel Brühl skvělý výkon.
Vyměřený čas (2011)
Po dlouhé době v kině snímek, který mě nadchnul. Dobrý námět a dobré obsazení, od Cilliana jsem to čekala ale Timberlake mile překvapil.
THX 1138 (1971)
TRON: Legacy 3D (2010)
Lesní duch (1981)
Na hraně zítřka (2014)
Pro mě naprostá pecka, spokojenost.
Kód Enigmy (2014)
Zjizvená tvář (1983)
Vetřelec (1979)
Vetřelec je nadčasový, akorát v tv dávají ostrouhanou verzi.