Recenze (180)
Trosečníci (2002)
Obrovsky nudný film s příšerně hrající Madonnou a scénářem, který je jedna velká tragédie. Bohužel nikoli antická.
Tajemství loňského léta 2: Rok poté (1998)
Jestliže jsem výkon J.L. Hewitt v prvním díle označil jako slabý, je třeba říct, že to nejlepší z hereckého umu, co předvádí zde, je scéna, kdy je zavřená v soláriu a není ji vidět.
X-Men (2000)
Jeden z mnoha filmů, které bohužel nikdy nedokoukám. Bohapustá slátanina.
Márnice (2005)
Netuším, co chtěl Tobe Hooper říci tímto filmem. Tohle dílo je jedním velkým klišé.. Bezmanželní rodina se přestěhuje na zapadákov, a to nečekaně do starého domu opředeného pověstmi, nenáviděného místními obyvateli, a strašidělně vypadajícího za bouřky, která město sužuje vpodstatě každý večer. Aby toho nebylo málo, hned za zahrádkou radostně kyne hřbitov, a vybízí děti oné zmíněné rodiny k veselému skotačení kolem hrobů. Uzavřenému synovi začne znepříjemňovat život parta teenagerů, a ještě se kvšemu probudí ve sklepě zombies díky neznámému viru. Ani teď se člověk nedočká čehokoliv překvapivého, a když se film dokodrcá ke konci, přesně už víte, kolik máte na stropě kocourů, a v nose holubů.
Dagon (2001)
Příšerná adaptace výborné povídky H.P. Lovecrafta, Call of Cthulhu. Temnou atmosféru Arnhemu toto dílo postrádá, tváří se jen jako obyčejný slasher. Filmu nepomáhá ani výběr herce v hlavní roli, a blondýna ve vedlejší roli působí vyloženě rušivě. Je vidět, že Stuart Gordon má svůj tvůrčí vrchol za sebou, i když.. Naděje umírá poslední.
Běžící muž (1987)
S knižní předlohou nemá tento paskvil vpodstatě nic společného. Pocit bezvýchodnosti a odcizení v chladném futuristickém světě, který není zas tak nepodobný dnešní Americe provází celou knihu, ve filmu bysme jej hledali však jen těžko. Hra je zde zobrazena přesně v té rovině, kterou kniha kritizuje, což je paradoxní, a film tak tím dělá naprosto absurdním.
Prázdniny (2006)
Pustili jsme si tento film s přítelkyní, která se potřebovala odreagovat od školy, já to uvítal hlavně díky přítomnosti Kate Winslet a Jacka Blacka. Natěšeni kladným hodnocením jsme ignorovali vleklý začátek, a sprostými výkřiky moje žena přítomnost Cameron Diaz. Ani po nepochopitelné výměně domů jsme neshledali na filmu nic přitažlivého, a když mi dokázal Jack Black, že dokáže zahrát postavu muže tak přesládlého, tak už nás to definitvně otrávilo. Otrávení vystřídalo podráždění, to přešlo v cukavé pohyby hlavou směrem k hodinám, a ani oduševnělé monology Cameron Diaz nás nepřivedly k pozitivnějšímu smýšlení. Jude Law mne zde zklamal, odvádí zde sice jako jediný z celé čtveřice poctivou práci, bohužel však na špatném místě.. Třebaže jsem příznivec inteligentních romantických filmů, tenhle paskvil mohu zařadit jedině do regálu s filmy, kterým vévodí takové skvosty, jako je volební kampaň jedné nejmenované strany na originálním DVD:)
Strach v přímém přenosu (2002)
Další ze série zbytečných hororů.. Nicneříkající vyvražďovačka se špatnými herci, nulovou gradací příběhu a naprosto předvídatelnou pointou. Není víc co říct :)
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Citelně zde chybí Christopher Lambert, jehož charisma zvedalo úroveň prvního dílu. Film je jen další zbytečný druhý "díl" a splácanina neatraktivních soubojů s nulovým příběhem.
Slepá zuřivost (1989)
Béčko jako bič, ale příjemná vzpomínka na dětství, tzn. vyhrabávání kazet ze strýcova archivu:) Nick Parker mi přišel jako děsný frajer, slepec s tak dobře vycvičenými smysly, že kromě boje slepeckou holí se skrytým ostřím zvládne levou zadní řídit i auto:)