Recenze (389)
Bullet Train (2022)
Absolútna šupa, už dlho som nevidel tak namakaný film, bavil som sa od začiatku až do konca. Wau
Wednesday (2022) (seriál)
Veľmi dobré a vtipne spracované. Naozaj som sa bavil a to aj napriek tomu, že som akosi šípil rozuzlenie celej detektívky až príliš skoro. Takže na záver som zostal síce bez prekvapenia a predsa veľmi očarený skutočne podareným seriálom. Teším sa na pokračovanie.
Válečná jeptiška (2020) (seriál)
Trochu lepšie zefektovaná a určite krajsia Buffy krotiteľka upírov pre násťročných. Nič viac od toho netreba čakať.
Trol (2022)
Áno, nórska Godzilla šmahnutá Kongom a ešte k tomu so super mytologickým podtextom. Väčší guláš to už byť nemohol a predsa, napriek klišé scenáru, hláškam a ešte aj pajcnutým efektom som sa, kupodivu, aj pobavil. Rada na záver: hlavne sa na to nepozerajte s očakávaniami - žiadnymi- a užívajte si Nórsko v celej jeho farebnosti. Potom to možno skamenie na priemerných troch hviezdičkách.
Black Adam (2022)
Vonku je hnusná zima, že ani psa tam nie je radno poslať a tak sa človek chce ísť zohriať niekde do paškvilného Babylonu s očakávaním poriadnej fantasy zabavy a vtipu... A to je tak všetko, čo k tomu môžem povedať. Škoda.
Princezna rebelka (2021)
My sme sa celkom pobavili a k tomu fajnové stredoveké kulisy, ktoré nie sú v animákoch vôbec opozerané, hmm, super.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Vynikajúci seriál, ktorý má len jednu chybu - tých šesť častí bolo ako jednohubka a tu by som prijal ďaleko viac.
Na západní frontě klid (2022)
Z predlohy si tvorcovia požičali len tri veci. Kulisy, meno hlavnej postavy a názov celého snímku. A napriek tomu to celkom šľapalo, bolo to naturálne, ostré a sadistické ako asi len vojna vie byť. Oceňujem aj širšie historické odbočky - nielen vlakové vyjednávanie, ale tiež správanie generalít, odkazy na podhubie nastupujúcich ideológií atď. Snáď len záver ma trochu zamrzel. V predlohe totiž ide o jednu z mnohých zbytočných smrtí, tu to potrebovali ešte okoreniť aj prívlastkom posledná. No nič, asi každý rozumieme inak hláseniu: "Na západe nič nové."
Černý telefon (2021)
Ako horror to síce moc neúčinkovalo, ale stále som sa super bavil, aby som ocenil nadpriemerným hodnotením. A pritom to bolo miestami aj celkom priehľadné a aj celkom predvídateľné... no hlavne a to príliš nebralo vazne a vďaka tomu to bolo veľmi hutné, napínavé a zábavné.
Halloween končí (2022)
Mal som pocit, že niekto si zo mňa striela. Takto odporne si vytrieť riť s jedným skvelým kultom by malo byť trestné.