Recenze (53)
Akta X - Film (1998)
serial to neni, ale zle takisto nje :)
Beethoven (1992)
najviac sa mi paci "hlaškujuci" tatino :)
Blázni a děvčátka (1989)
velmi mily film, ktory si vzdy rad pozrem
Bouřlivé výšiny (1992)
ralph je vyborny temny podivin:)
Cliffhanger (1993)
vyborny film, skvela hudba..........kultovka :)
Crash (2004)
keby som mal moznost dat iba jednemu zo vsetkych filmov 10/10, tak je to tento.....je tu asi 6, alebo 7 scen na obrovskej emocionalnej urovni, a + 2 sceny, ktore su u mna na prvom mieste co som zatial videl.......ked matt dillon vytahuje tu zenu z horiaceho auta a ked, striela majitel obchodu na to male dievcatko.... :) skoro som umrel :)
Černý déšť (1989)
tento film mam velmi rad :) raz ho davali cestou naspat v autobuse z chorvatska asi ked som mal 6 :)
Čokoláda (2000)
tento film, zachytava vonu, este lepsie ako PARFUM :)
Dej si pohov, kámoši (1993)
ja som sa velmi dobre zabavil :)
Dokonalý svět (1993)
kevinov naj film, ktory som videl azda 100 krat a zase si ho rad pozrem...este teraz mi hra v hlave ta krasna muzika :)